Kao u nekom šaljivom almanahu, tako i bijeljinskim komunalcima putem elektronskog sistema prijavljivanja često stižu ozbiljne, ali i pomalo komične primjedbe na brojne “nerješive probleme” s kojima se građani suočavaju svakodnevno.
Komunalni policajci su već poduzeli određene radnje i izdali naloge za rješavanje problema građana, no u radu se suočavaju s različitim zahtjevima.
S druge strane, ima i pomalo šaljivih žalbi građana, koje se nikako ne uklapaju u probleme savremenih gradskih prostora.
Tako se jedan Bijeljinac žali na uznemiravanje koje svakog jutra, od četiri do pet sati, doživljava od živahnog komšijskog pijetla. Nisu ostale pošteđene ni ukrasne koke morke, koje prelaze u komšijska dvorišta i uništavaju cvjetne leje.
Međutim, problem u vezi s pijetlom više je nego ozbiljan.
- Pijetao se oglašava svakog jutra, od četiri do pet sati, budi mene i moju porodicu, tako da to utječe na kvalitet našeg sna. Tačnije, sna nakon pijetlovog oglašavanja više i nema. Taj problem se odražava na moje zdravlje i nesposobnost funkcioniranja na poslu. Možete li to spriječiti - poručio je ogorčeni građanin Bijeljine, napominjući da ga gazda pijetla ignorira i ne osvrće se na njegove primjedbe.
Građani upoznati s ovim slučajem vode polemiku o tome hoće li pijetao završiti na sudu ili u loncu.
Kada je riječ o ozbiljnim životnim problemima, građani iz godine u godinu upozoravaju na nesnošljiv “miris”, odnosno smrad koji ih guši s gradske deponije koja se nalazi na periferiji grada.
Desi se da upozore i na otvorenu septičku jamu u školskom dvorištu, iz koje se otpadna voda izlijeva u vodotokove.