"URBAN SAJAM" U GORAŽDU

Na štandovima suho meso, med, smokve, suveniri....

Sigurna sam da svi koji dođu mogu pronaći nešto za sebe ili dragu osobu, kaže Lončarić

Sajam će biti otvoren do subote. A. Bajramović

Piše: Al. B.

4.11.2020

U Goraždu je u toku 1. jesenji „Urban sajam“, koji u različitim gradovima BiH organizira asocijacija “Urban Management”. Tridesetak izlagača izložilo je svoje proizvode na platou ispred Sportske dvorane “Mirsad Hurić”, a ponuda je raznolika, tako da posjetioci mogu kupiti i proizvode poput suhog mesa, nara, smokava ili meda pa do suvenira, pletenih čarapa, pamučnih proizvoda.


Raznovrsna ponuda. A. Bajramović

- Ovaj sajam organiziran je više na zahtjev ljudi koji su iz skoro svih gradova u BiH. Slušamo njihove želje i pravimo plan. S obzirom na to da je sada sve drugačije, u jeku je pandemija, pa se prilagođavamo. Sigurna sam da svi koji dođu mogu pronaći nešto za sebe ili dragu osobu. Uglavnom su to domaći proizvodi i ljudi koji se trude u svojim kućama to da proizvedu, pa na ovaj način podupiremo domaću proizvodnju i skrećemo pažnju građanima na njen značaj – kazala je Vildana Lončarić, direktorica “Urban Managementa”.

Jesenji „Urban sajam“ u Goraždu otvoren je do subote, 7. novembra. “Urban Management” je asocijacija koja postoji pet godina i bavi se organizacijom različitih manifestacija, seminara, radionica, promocija, razvojem ekonomskih i demokratskih odnosa, kao i promocijom zdravih životnih stilova. Do sada su organizirali više od 150 različitih događaja, od čega 93 sajma.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.