Većina pahuljica tj. žitarica u obliku pahuljica, koje su reklamirane kao izvrstan doručak za djecu, prepune su rafiniranog šećera i soli, a siromašne vlaknima, pokazalo je istraživanje koje se fokusiralo na reklamne kampanje usmjerene prema djeci i (ne)istinitosti njihovih poruka.
Ispitivano je niz brendova pahuljica, a rezultati su pokazali da one imaju 85 posto više šećera, 65 posto manje hranjivih vlakana i 60 posto više soli od onih koje su namijenjene odraslima. Drugim riječima, ono što piše na pakiranjima pahuljica, ne odgovara vrijednostima koje su dobivene analizom sastojaka.
Reklamne poruke donose neistine i negativno utječu na djecu koja odabiru namirnice nezdrave za njihov organizam. Previše šećera vodi u pretilost i dijabetes, previše soli do bolesti krvožilnog sistema i srca. Istraživanje je dio nacionalne kampanje za smanjenje pretilosti u djece u SAD.