NAKON SUBVENCIJE

Wizz Air uvodi nove, ali i ukida pojedine linije iz Skoplja

Oduševljeni smo što možemo da proširimo mrežu letova i povežemo Skoplje sa popularnim destinacijama, rekao je Tišner

Wizz Air. Ex Yu Aviation

A. O.

prije 3 dana

Nakon što je dobio subvencije od makedonske države za unaprijeđenje vazdušne povezanosti zemlje, Wizz Air najavio je pokretanje tri nove linije iz Skoplja,.

Ipak, istovremeno je odlučeno da ukine pet destinacija iz svoje mreže letova, piše ExYuAviationNews.

Tri leta sedmično na liniji između Skoplja i Liona, Wizz Air će uvesti od 1. maja naredne godine, a već od 3. maja će započeti dva puta sedmično letove ka Barseloni.

Karte dostupne

Još jedna nova destinacija bit će Štutgart, sa tri sedmična leta od 29. septembra iste godine. Karte za ove linije već su dostupne za kupovinu putem zvanične internet stranice aviokompanije.

Generalni direktor Wizz Aira, Roland Tišner, izjavio je da ove nove linije iz Skoplja potvrđuju njihovu posvećenost pružanju povoljnih i praktičnih opcija putovanja njihovim putnicima.

- Oduševljeni smo što možemo da proširimo mrežu letova i povežemo Skoplje sa popularnim destinacijama kao što su Barselona, Lion i Štutgart. Ove nove konekcije omogućit će putnicima istraživanje novih, uzbudljivih lokacija, ali i privući turiste iz Zapadne Evrope u Sjevernu Makedoniju – kazao je on.

Najtraženija destinacija

Sa svoje strane, generalni direktor TAV Makedonije, Nejat Kurt, izrazio je zadovoljstvo zbog povratka linije za Barselonu, ističući da je ona bila „najtraženija destinacija od strane putnika Skopskog aerodroma.“

Ipak, Wizz Air je odlučio da ukine nekoliko ruta iz Skoplja. Linija za Salcburg, koja je do sada saobraćala dva puta sedmično, neće biti u ponudi tokom ljetnje sezone 2025. godine.

Isto važi za letove ka Bremenu i Štokholmu Skavsta, kao i za popularne linije ka Kopenhagenu i Kelnu, koje su ove godine saobraćale tri puta nedeljno.

Ova smanjenja deo su šireg problema sa kojim se Wizz Air suočava zbog inspekcija na motorima svog aviona, što je rezultiralo prizemljenjem čak 20 posto njihove flote.

Generalni direktor kompanije, Jozef Varadi, objasnio je da od 225 aviona u njihovoj floti, 45 trenutno ne leti zbog inspekcija motora.

- Iako su neka otkazivanja bila neophodna širom naše mreže, situacija će se stabilizovati, a naredna godina donosi očekivani rast od 15 do 20 posto – istakao je.

Uprkos trenutnim izazovima, Wizz Air planira da preveze gotovo 75 miliona putnika u 2025. godini, što će omogućiti ponovni povratak nekih ukinutih ruta i uvođenje novih destinacija u mrežu.

Optimistične prognoze

Osim novih linija iz Skoplja, Wizz Air je prema ugovoru o subvencijama obavezan da uvede i liniju između Ohrida i Bazela, dok se takođe očekuje i početak prodaje karata za letove kompanije Flydubai na relaciji Dubai-Skoplje.

Iako je Wizz Air i dalje najveći avio-prijevoznik u Sjevernoj Makedoniji, trenutni tehnički izazovi predstavljaju prepreku za ostvarivanje punog potencijala. Ipak, optimistične prognoze za 2025. godinu ukazuju na nove prilike za širenje i unaprijeđenje povezanosti zemlje sa svijetom.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.