JUŽNA KOREJA

Zaključena istraga o nesreći aviona Jeju Aira

Porodice žrtava pristale da se obustavi potraga za posmrtnim ostacima

Srušeni avion Jeju Aira. AP

Anadolija

jučer

Južnokorejske vlasti zaključile su operacije potrage i istragu o padu aviona "Jeju Aira" 29. decembra u kojem je poginulo 179 ljudi, javlja Anadolu.

Porodice žrtava saglasne su u vezi s okončanjem istrage nakon što su vlasti objelodanile detalje o udarima ptica povezanim s nesrećom, javili su lokalni mediji.

Perje i mrlje krvi

Zvaničnici su rekli da su u oba motora aviona pronađeni perje i mrlje krvi, što ukazuje na koliziju sa pticama u letu.

- Sinhronizujemo i analiziramo crnu kutiju i kontrolišemo komunikacijske zapise po vremenskoj zoni kako bismo ispitali uslove rada aviona, vanjske uticaje i bilo kakve abnormalnosti u avionu ili motorima - rekao je zvaničnik, dodajući da je potrebna daljnja detaljna analiza.

Udruženje koje predstavlja porodice žrtava objavilo je u nedjelju odluku o obustavi potrage za fragmentima ili ostacima tijela stradalih.

Objava je uslijedila nakon drugog sastanka održanog na međunarodnom aerodromu Muan, koji će biti zatvoren do 18. aprila.

Slijedi identifikacija žrtava

Neidentifikovani posmrtni ostaci i imovina žrtava nesreće predati su nacionalnoj forenzičkoj službi na identifikaciju.

Jeju Airov avion tipa Boeing 737-800, sa 181 putnikom, uključujući šest članova posade, srušio se prilikom slijetanja u okrugu Muan, 288 kilometara jugozapadno od Seula.

U nesreći je poginulo 179 osoba, a samo dvije osobe su preživjele.

Avion se zapalio nakon što je navodno imao problema sa stajnim trapom, klizeći po zemlji bez opreme prije nego što se zabio u betonski zid nakon čega je izbio požar.

Najsmrtonosnija nesreća od 1997. godine

To je bila najsmrtonosnija avionska nesreća u Južnoj Koreji u kojoj je učestvovao domaći avioprevoznik otkako se avion Korean Aira srušio na Guamu 1997. godine, pri čemu je poginulo 225 ljudi.

Izvještaji su otkrili da su sva tri stajna trapa bila neispravna. Pilot je prije pada obavijestio kontrolni toranj o udaru ptice. Zvaničnik ministarstva saobraćaja je to kasnije potvrdio.

Američki nacionalni odbor za sigurnost transporta (NTSB) rekao je da su snimci na snimaču podataka o letu aviona i snimaču glasa u pilotskoj kabini prekinuti oko četiri minute prije nego što je avion udario u lokalizatorsku strukturu.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.