Booking.com, vodeći putnički web sajt, hvali se povećanjem prihoda. Međutim, ovu izjavu prate tvrdnje partnera-hotelijera koji se žale da su ostali bez hiljada dolara.
Prema više izvora, neki partneri tvrde da nisu isplaćeni mjesecima. To je dovelo do značajnog nezadovoljstva među hotelijerima. Dok Booking.com slavi svoje finansijske uspjehe, partneri se pitaju gdje su nestali njihovi prihodi.
Ovaj problem čini se da je raširen i pogađa hotelijere u Tajlandu, Indoneziji i Evropi. Nedostatak isplate pripisan je "tehničkom problemu" od strane Booking-a. Međutim, ovo objašnjenje nije umirilo frustracije hotelijera koji su se obratili Facebook grupama da izraze svoje nezadovoljstvo i spekulišu o uzrocima neisplate.
U avgustu je Booking Group izvijestio o ukupnim prihodima od 5,5 milijardi dolara i dobiti od 1,3 milijarde dolara za drugi kvartal 2023. godine. Uprkos ovim impresivnim brojkama, plaćanja hotelijerima kasne od jula, a u nekim slučajevima i ranije.
Jedan takav hotelijer, Loren Infeld, koji posluje sa hostelima na Koh Phanganu, Tajland, tvrdi da Booking.com nije prenosio plaćanja od sredine aprila. On tvrdi da mu se duguje oko 125.000 bahta - otprilike 3.500 američkih dolara. Infeldova imovina je od tada zaplijenjena zbog neplaćanja kirije, ostavljajući ga bez novca dok pokušava voditi svoje druge poslove.
Booking.com još nije pružio zvaničan odgovor na ove tvrdnje. Dok čekaju odgovor, hotelijeri se nadaju da će se situacija brzo riješiti.