Počela je izgradnja najdužeg podvodnog cestovno-željezničkog tunela na svijetu, koji će povezivati Dansku i Njemačku. Tunel punog imena Fehmarn Belt Fixed Link bit će dugačak 18 kilometara i spuštat će se do 40 metara ispod Baltičkog mora.
Iako Fehmarn Belt neće biti najduži podvodni tunel na svijetu (najduži je tunel ispod La Manchea dug 50 kilometara), bit će najduži "potopljeni" tunel. Za razliku od tunela ispod La Manchea koji je napravljen korištenjem strojeva za bušenje, Fehmarnbwelt će se graditi uranjanjem unaprijed izgrađenih dijelova.
Izgradnja tunela Fehmarn Belt počela je nakon što je dovršena privremena luka na danskoj strani. U njoj će se nalaziti tvornica koja bi trebala izgraditi 89 masivnih betonskih dijelova koji će činiti tunel. Očekuje se da će prva od ukupno šest proizvodnih linija biti spremna krajem ove ili početkom sljedeće godine.
Do početka 2024. godine prvi element tunela trebao bi biti uronjen. Na projektu izgradnje radi oko 2.500 ljudi, koji se trenutno suočavaju s problemima opskrbnog lanca.
Putovanje koje sad trajektom traje 45 minuta vozom će trajati samo sedam minuta, a automobilom 10 minuta. Tunel Fehmarn Belt bit će najduži kombinirani cestovno-željeznički tunel na svijetu. Sastojat će se od dvije dvotračne autoceste i dvije elektrificirane željezničke pruge.
Tunel Fehmarn Belt jedan je od trenutno najvećih infrastrukturnih projekata u Evropi, s proračunom za gradnju većim od sedam milijardi eura.
Danas putovanje vozom od Kopenhagena do Hamburga traje oko četiri i po sata. Kad projekt bude završen, trajat će dva i po sata. Tunel Fehmarn Belt stvorit će strateški koridor između Skandinavije i središnje Evrope.