Najpopularniji svjetski video streaming servis Netflix u prva tri mjeseca ove godine izgubio je 200.000 pretplatnika, zbog čega kompanija planira ograničiti dijeljenje računa i uvesti reklame.
Neočekivano nagli pad pretplatnika natjerao je Netflix da razmotri promjene u poslovanju kojima se dugo opirao, a to su onemogućavanje dijeljenja jednog računa i kreiranje jeftine pretplate koju će podržavati oglašavanje.
Pad je dijelom uslijedio nakon Netflixove odluke da se povuče iz Rusije zbog rata protiv Ukrajine, ali i kao posljedica povećanja cijena u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi.
Kompanija i dalje ima 221,6 miliona pretplatnika u svijetu, ali predviđa gubitak od još dva miliona u tekućem tromjesečju april-jun.
Procjenjuje se da oko 100 miliona domaćinstava širom svijeta besplatno gleda Netflix koristeći račun prijatelja ili drugog člana porodice, uključujući 30 miliona u SAD-u i Kanadi, zbog čega kompanija planira ograničiti ovaj način korištenja usluga.
Netflix nije objavio dodatne informacije o tome kako će funkcionisati jeftinija verzija korištenja koja će biti podržana oglašavanjem, niti koliko će koštati.
Iako kompanija vjeruje da će joj ove promjene pomoći da poveća broj pretplatnika širom svijeta, ovim potezima također rizikuje da otuđi korisnike do te mjere da otkažu uslugu.