Prema podacima Organizacije za ekonomsku saradnju i razvoj država (OECD) morem se prevozi 90 posto svjetskih dobara, a 60 posto toga se tokom transporta skladišti u kontejnerima. Međutim, nastali su problemi u globalnom transportu roba i mogli bi se odraziti na cijeli svijet.
Nedovoljan broj kontejnera prouzročio je poskupljenje brodskog prijevoza i samim tim nestašicu robe. Glavni uzrok tog problema je pandemija koronavirusa koja je utjecala na broj radnika u lukama, ali i promjene u navikama samih kupaca. Epilog svega je ostajanje velikog broja kontejnera u lukama duže od planiranog, a prema pisanju agencije "Reuters", ovi problemi će se nastaviti i u narednoj godini.
Agencija "Reutres" se pozvala na saopćenje danskog "Merska" koji prevozi jedan od pet kontejnera svijeta. Danska kompanija je standardizovala ovakav način transporta još 1956. godine, a 80-ih kada je uznapredovao ovakav način transporta robe prevozilo se 102 miliona tona robe, a primjera radi 2017. godine se prevozilo 1.83 milijarde tona robe.