NOVA PRAVILA

Dva koncepta koja pomažu ljudima sa ostanu distancirani tokom leta

Stručnjaci tvrde da je mala vjerovatnoća da će se u neko skorije vrijeme broj letova i putnika u avionima vratiti na nekadašnje cifre

Bit će postavljene barijere između putnika. Agencija

Z. K. / Avaz.ba

4.8.2020

Mnoge stvari nakon pandemije koronavirusa nikad više neće biti iste. Jedna od njih bi mogla da bude i putovanje avionom. Bilo da volite da putujete svijetom i istražujete udaljene destinacije, ili je to u opisu vašeg posla, vjerovatno ste se tokom proteklih mjeseci zapitali – da li je moguće obezbijediti socijalnu distancu i u avionu?

Stručnjaci tvrde da je mala vjerovatnoća da će se u neko skorije vrijeme broj letova i putnika u avionima vratiti na nekadašnje cifre. Nedavno je kompanija „Delta Air Lines“ najavila planove preusmjeravanja svog koncepta rada u vidu luksuzno orijentirane usluge, za sve one koji su spremni da plate premiju za sigurnije letove.

Međutim, šta je sa drugim kompanijama, i konkretno sa onim koje su do sad imale low-cost letove? Kako se može primjetiti, i one rade na redizajnu avionskih sjedišta, a kompanija „Avio Interiors“ je osmislila dva nova koncepta, koja pomažu ljudima sa ostanu distancirani u toku leta.


Putnici će sjediti u cik-cak varijanti. Agencija

Prva opcija nosi naziv "Janus Seat" po dvoličnom bogu starog Rima, pri čemu putnici sjede u cik-cak varijanti - osoba koja je u sredini je likom okrenuta ka svojim susjedima, ali među sjedištima je postavljena i prateća prozirna membrana.

Drugi koncept nosi naziv "Glassafe" i ogleda se u barijerama između putnika u konvencijalnom rasporedu sjedenja. Prednost ovog koncepta je lakše prilagođavanje postojećim avionskim prostorima. Proziran materijal omogućava putnicima da vide šta se dešava oko njih i da kominiciraju međusobno uz mjere predostrožnosti.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.