Udruženje “Naš most” iz Zenice pokrenulo je projekt pod nazivom "Medijska pismenost 60+" a cilj je izgradnja kritičkog odnosa spram internetskih sadržaja među starijim osobama iz BiH i regiona.
Online anketiranje
Projekt, koji se realizira od aprila do juna ove godine, odgovara na pitanja koji su to tzv. “lažni mediji”? Kako prepoznati vjerodostojnu informaciju? O čemu treba voditi računa prilikom objavljivanja sadržaja na Facebooku?
U aprilu ove godine provedeno je online anketiranje o digitalnim medijskim navikama osoba koje imaju 60 i više godina. Na osnovu rezultata ankete, na koju je odgovorilo 140 osoba iz cijele BiH, kreirana je dvomjesečna obrazovna kampanja koja će se odvijati na Facebooku i Viberu.
Kampanja se sastoji od kratkih edukativnih tekstova, kvizova i videa koji će govoriti o različitim aspektima medijske pismenosti, fenomenu lažnih vijesti i načinima provjere informacija na internetu.
Ciljane starosne grupe
Sadržaji kampanje su prilagođeni osobama starije životne dobi, te uključuju i objave tzv. "influensera 60+", koji – putem selfie videa – s osobama iz ciljane starosne grupe dijele svoja lična iskustva i savjete o konzumiranju medijskih sadržaja na internetu.
Sadržaji će biti objavljivani na Facebook stranici projekta Medijska pismenost 60+ i projektnom Viber kanalu u toku maja i juna ove godine. Autorica projekta “Medijska pismenost 60+” je Lidija Pisker, nagrađivana bh. novinarka i istraživačica, saopćeno je iz Udruženja "Naš most".