U sarajevskom naselju Boljakov Potok u toku su radovi na izgradnji novog kružnog toka u sklopu Devete transferzale. Građani koji svakodnevno prolaze ovim dijelom, sugerirali su nam da su jutros primijetili kako mašine "ruše tek izgrađeni zid".
I uistinu, mašine ruše nedavno izgrađeni zid.
Međutim, iz Direkcije za ceste Kantona Sarajaevo za portal "Avaza" su objasnili da "to tako treba".
- U prvoj fazi, pravio se nasip sa gornje strane, tako da je potrebno bilo osigurati donju stranu, donji trup postojeće saobraćajnice prije nego što se uklone objekti koji su bili ruševnog karaktera sa desne strane.
Tako da je taj zid, fazno planiran da se gradi do određenog trenutka kada se bude proširivala saobraćajnica i on se neće u potpunosti srušiti, već će se odrezati jedan gornji dio da ne bi pravio probleme prilikom izvođenja nasipa. To je sve u fazama, čisto da bi se izbjegla potpuna obustava saobraćaja, da se sve raskopa, nego da se fazno odvija s jedne strane pa sa druge. Znamo mi o čemu se tu radi, to je potez između "Belamionixa" i "Bosnaplasta", u blizini trafostanice - kazali su za portal "Avaza" iz Direkcije za puteve KS.
Kako dalje pojašnjavaju, u jednom trenutku se nije uopšte znalo šta će biti sa druge strane ceste, s obzirom da je to zemljište otkupila kompanija "Belamionix", kompletan pojas do "GP Bosna".
- U jednom trenutku su nešto projektovali, hoće li biti u nivou, neće biti priključak tamo. Oni još nisu znali kada se saobraćajnica radila šta će biti sa te strane, sadržaj kojeg tipa i kakav priključak. Zid je napravljen u tom trenutku, tu prolaze teška vozila, da se ne bi obrušavala saobraćajnica kojom bi se i dalje odvijao saobraćaj. Ima nadzorni organ koji prati sve vrijeme izvođenje radova, da se sredstva namjenski troše - kažu iz Direkcije.
Objašnjeno nam je da je takva dinamika izvođenja radova.
- Znam da je dole bio jedan slučaj, da su otkrili suterenske prostorije od tih ruševnih objekata koji su od obilaznice Sarajeva sa desne strane prema Boljakovom. Tu imaju ruševni objekti firme koje sam naveo i nije se znalo dok se nije otkopalo dole da imaju suterenske prostorije. Pa je pravilo i to dodatni problem u stabilnosti same saobraćajnice i temeljenja novih zidova. Neke stvari su bile nepredviđene, neke su bile planirane takve kakve jesu - zaključuju iz Direkcije za Ceste KS.