Novoizgrađeni most "Bratoljub", zajednički carinski terminal BiH i Srbije, na rijeci Drini između Bratunca i Ljubovije u Srbiji, perspektiva je razvoja privrede u Podrinju i regionu,a posebno tri susjedne općine Ljubovija, Bratunac i Srebrenica.
MOST "BRATOLJUB"
Izgradnja mosta koštala je 13 miliona eura, a carinskog terminala 14,2 miliona maraka
Carinski terminal u Bratuncu. S. Smajlović
Novoizgrađeni most "Bratoljub", zajednički carinski terminal BiH i Srbije, na rijeci Drini između Bratunca i Ljubovije u Srbiji, perspektiva je razvoja privrede u Podrinju i regionu,a posebno tri susjedne općine Ljubovija, Bratunac i Srebrenica.
Srđan Rankić, načelnik općine Bratunac, naglašava da ovaj zajednički carinski prijelaz, osim privrednog razvoja dijela Podrinja, doprinijet će ostvarivanju i unapređenju i drugih veza, kao što su obrazovne, kulturne,i sportske.
Kaže da će ovaj prijelaz doprinijeti boljoj saradnji privrednika i kompanija ove regije, ali i dolaska novih investitora na ove tri susjedne općine. Izvornici i uvoznici roba više neće plaćati transportne troškove do najbližeg terminala Karakaj kod Zvornika, u dužini od 60 kilometara.
Predsjednik Skupštine opštine Ljubovija Milan Jovanović vjeruju da će otvaranje novog mosta i graničnog prelaza, osim privrednog razvoja ovog dijela Podrinja, odnosno Republike Srpske, BiH i Srbije, doprinijeti ostvarenju i unapređenju i drugih veza.
I za srebreničku općinu novootvoreni carinski prijelaz će utjecati na razvoj privrede, brži i jeftiniji uvoz i izvoz roba.
- Naši privrednici, a posebno oni sa podrućja Skelana morali su putovati oko 100 kilometara do prvog carinskog terminala u Zvorniku, što je iziskivalo veće transportne troškove - kazao je Mladen Grujičić, načelnik srebreničke općine.
Novi granični prelaz zajednička je lokacija carinskih i policijskih organa BiH i Srbije, prvi takve vrste u regionu.
To je međunarodni granični prijelaz prvog reda na kojem je dozvoljen i promet robe koja podliježe inspekcijskom nadzoru. Prijelaz ima tri ulazne i tri izlazne trake i biciklistićku stazu
Izgradnja zajedničkog carinskog terminala površine 30.000 kvadratnih metara koštala je 14, 2 miliona maraka, a sredstva je obezbijedila Uprava za indirektno oporezivanje BiH.
Sredstva za most "Bratoljub", dužine 227 metara, u iznosu od oko 13 miliona eura, obezbijedila je Vlada Republike Srbije, dok je Vlada RS uradila pristupne puteve na lijevoj obali Drine.