Drugo polugodište u Zeničko-dobojskom kantonu jutros je počelo i u osnovnim i srednjim školama u kojima se nastava odvija po nastavnom planu i programu na bosanskom jeziku.
UČENICI OPET U KLUPAMA
Samo tamo gdje, zbog prostora ili drugog razloga, nije moguće nastavu odvijati u školama, i dalje se može primjenjivati online model
Ministarstvo će tokom sedmice pratiti situaciju u školama. Fena
Drugo polugodište u Zeničko-dobojskom kantonu jutros je počelo i u osnovnim i srednjim školama u kojima se nastava odvija po nastavnom planu i programu na bosanskom jeziku.
Prošlog je ponedjeljka nastava počela u Katoličkom školskom centru "Sveti Pavao" u Zenici te Franjevačkoj klasičnoj gimnaziji u Visokom, dok je još 11. janaura drugo polugodište počelo u osnovnim i srednjim školama u općinama Usora i Žepče, u kojima je obrazovanje u nadležnosti lokalnih zajednica te u kojima se nastava odvija na hrvatskom jeziku. Medresa "Osman ef. Redžović" u Velikom Čajnu kod Visokog također je počela 11. januara.
- Svim smo školama poslali Uputstvo za odvijanje nastave u drugom polugodištu, u kojem smo naveli da se, u skladu s poboljšanom epidemiološkom situacijom, mogu vratiti klasičnom modelu izvođenja nastave. To znači da se učenici trebaju vratiti u školske klupe i prostore, a samo tamo gdje, zbog prostora ili drugog razloga, nije moguće nastavu odvijati u školama, da se i dalje može primjenjivati online model - kazao je u izjavi za Fenu resorni ministar obrazovanja tog kantona Spahija Kozlić.
On napominje da će online nastava, uz korištenje platforme "Office 365", a koju su kao donaciju dobili od Misije OSCE-a u Bosni i Hercegovini, biti rezervisana za konsultacije.
- U drugom smo polugodištu trajanje školskog časa povećali sa 30 na 35 minuta, dok su iz visočke medrese tražili da školski čas traje 45 minuta. Oni će dobiti saglasnost, jer se radi o internatskom modelu, odnosno njihovi su učenici stalno prisutni u školi i internatu - napominje ministar Kozlić.
Uputstvom koje su odaslali školama, napominje, navedeno je i kako se sjednice školskih odbora, nastavničkih vijeća, ali i roditeljski sastanci, također trebaju održavati po klasičnom modelu. Ministarstvo će, najavljuje ministar Kozlić, tokom sedmice pratiti situaciju te imati više podataka o uspješnosti povratka na klasični model odvijanja nastave u tom kantonu.