ONLINE KUPOVINA

Iskustvo online kupovine sve sličnije odlasku u pravu radnju

Iskustvo online kupovine sve sličnije odlasku u pravu radnju. Ilustracija

Avaz.ba

17.10.2020

Online shopping, odnosno kupovina, uzimala je sve više udjela u sektoru prodaje i prije pandemije, sada još više ali još uvijek ima prostora i načina u kojima stvarne prodavnice imaju primat. Ili je bar tako bilo, do ranog proljeća ove godine, kada se skoro sve preselilo online. Jedna od stvari koje odnedavno ove dvije vrste radnji sve više dijele je pomoć pri kupovini, ili personal shopping assistant, ljubazne osobe koje vam pomažu odabrati pravi artikal, u pravoj veličini i za pravu priliku. Kao na primjer što je to bila omiljena Rachel iz „Prijatelja“, koja je tako počela svoju karijeru u modnoj industriji.  

Od ovog marta, kada smo se svi sticajem okolnosti, prinudno "digitalizovali", online kupovina postala je svakodnevica. Ipak, i mnoge odgovorne firme su brzo reagirale, pa je svaka fizička kupovina bila organizirana, i još uvijek je, uz obavezne maske, dezinfekciju ruku i slično. Uz ovo, neke kompanije su počele pružati svoje usluge, koje ste mogle dobiti do sada samo „uživo“ i prilikom online kupovine, kao što su to lični asistent ili besplatna dostava kupljene robe, koju vrši stručna, autorizirana osoba. Ova vrsta usluge znači kupovinu prilagođenu kupcu, a ne generički pristup. Ovo su neke od radnji koje su uvele individualnu pomoć pri kupovini ili dostavi, korak bliže kupovini uživo:

1. AMAZON

Prosto više nije moguće pričati o online kupovini, a ne spomenutu najvećeg među najvećima – Amazon. U septembru ove godine, Amazon je uveo lični shopping servis za mušku garderobu. Trenutno je ovaj servis dostupan samo Prime članovima, i ovo je proširenje već postojeće Personal Shopper by Prime Wardrobe usluge, koja je prvobitno bila namijenjena samo ženama. S ovom uslugom, stilisti Amazona odabiru odjeću koja odgovara klijentovom stilu i preferencama. Stvari se zatim šalju kupcu, na probni period od mjesec dana. Ukoliko kupac ne želi zadržati neke stvari, ili čak sve, može izvršiti povrat robe koristeći adresirani paket koji je prvobitno dobio.


Iskustvo online kupovine sve sličnije odlasku u pravu radnju. Ilustracija

2. IQOS

Mjeseci u lockdown-u su pokazali da život sa pušačem nosi određene kompromise, ali i da postoji bolja alternativa za one koji ne žele ostaviti cigarete. IQOS je uređaj koji je baziran na tehnologiji zagrijavanja, a ne sagorijevanja duhana, samim tim ne emituje duhanski dim i kao takav predstavlja bolju opciju od nastavka pušenja.

Pored toga, u pravom duhu modernizma, za razliku od običnih cigareta, IQOS ima svoj online shop i uređaj se može poručiti slijedeći jednostavna uputstva na stranici. Ako do sada niste "zakoračili" u ovu sofisticiranu virtuelnu prodavnicu, možda je sada pravo vrijeme jer vas u IQOS Web shop-u uvijek očekuju posebne pogodnosti, a one koji prvi put kupuju na ovakav način i personalizovan aksesoar. Kao šlag na tortu, ugodnost online kupovine prati i besplatna dostava koju lično radi IQOS prodajni savjetnik.

Za razliku od nervoznog odlaska na trafiku po cigarete, ovo ne samo što predstavlja bolji izbor, već i gest istinske posvećenosti i potpuno novu dimenziju kupovine.


Iskustvo online kupovine sve sličnije odlasku u pravu radnju. IQOS

3. KELLY FAETANINI

Vjenčanja nisu što su bila ranije, ali vjenčanica je i dalje za većinu budućih mladih obavezna, bez obzira koliko skromno vjenčanje bilo. Tako je Kelly Faetanini, dizajnerka vjenčanica iz New Yorka, počela s prodajom svojih proizvoda putem eksluzivnih prodavnica, ali je krajem aprila uspostavila virtualni shopping program na svojoj web stranici. Njen “Try At Home” program omogućava sada kupovinu direktno s web stranice, a nakon što potencijalni klijenti ispune formular, zakazuju 30 minutne Zoom konsultacije s prodavačem.


Iskustvo online kupovine sve sličnije odlasku u pravu radnju. Ilustracija

Video
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.