Elektroprivreda BiH je saopćila da se, zahvaljujući visokoj pogonskoj spremnosti proizvodnih i distributivnih kapaciteta, proizvodnja električne energije odvija kontinuirano čime je osigurano stabilno snabdijevanje kupaca.
Elektroprivreda BiH je prilagodila svoje poslovanje aktuelnoj situaciji i djeluje u skladu sa preporukama nadležnih organa.
Režim rada svih naplatnih mjesta Elektroprivrede BiH je nepromijenjen. Izuzetak je naplatno mjesto Mostar u Elektrodistribuciji Mostar, koje je zatvoreno do daljnjeg.
U skladu sa naredbama nadležnih organa, na naplatnim mjestima se provode higijensko epidemiološke preporuke uz pojačane mjere zaštite i dezinfekcije, s ciljem zaštite kupaca i uposlenika. U tom smislu, uvedena je jednosatna pauza kako bi se vršila dodatna dezinfekcija radnih površina i prostora.
Iz EPBiH apeluju na kupce da se strogo pridržavaju preporuka i razdaljine od jednog metra te da plaćanje vrše putem elektronskog bankarstva.
Reklamacije i upite, kupci mogu podnijeti putem maila ili pozivom na besplatni broj telefona - Srednjebosanski kanton (080 020 130, info.edze@epbih.ba); Bosansko-podrinjski kanton (080 020 131, info.edsa@epbih.ba); Zeničko-dobojski kanton (080 020 132, info.edze@epbih.ba); Kanton Sarajevo (080 020 133, info.edsa@epbih.ba); Unsko-sanski kanton
(080 020 134, info.edbi@epbih.ba); Tuzlanski kanton (080 020 135, info.edtz@epbih.ba), te Hercegovačko-neretvanski kanton (080 020 136, info.edmo@epbih.ba).
Broj i dužina planskih isključenja, koja se rade zbog održavanja distributivne mreže, Elektroprivreda BiH će reducirati samo na neophodni nivo, saopćeno je iz Službe za komunikacije EPBiH.