Gorivo je poskupilo kako u Bosni i Hercegovini tako i u susjednim državama, s toga je veoma bitno štediti.
Jedan od načina je da uopće na vozimo, a to je mnogima neprihvatljiva opcija, zbog posla, komfora i drugih obaveza.
VELIKA POSKUPLJENJA
Bez njega, teško biste održavali konstantnih, na primjer, 120 kilometra po satu
Tempomat i gorivo. ILUSTRACIJA
Gorivo je poskupilo kako u Bosni i Hercegovini tako i u susjednim državama, s toga je veoma bitno štediti.
Jedan od načina je da uopće na vozimo, a to je mnogima neprihvatljiva opcija, zbog posla, komfora i drugih obaveza.
Drugi je optimizacija vožnje i potrošnje goriva. Mnogo je opcija za štednju u vožnji (ispravno napuhane gume, smanjenje korištenja klima-uređaja, vožnja u višim brzinama, racionalna defenzivna vožnja…), a jedna od njih je i korištenje tempomata.
Ali s tempomatom treba biti oprezan jer je njega (u svrhu uštede goriva) najbolje koristiti na ravnim površinama s očekivanim ritmom vožnje koji neće uključivati zastoje ili ubrzanja.
Dakle, na autoputevima na kojima nema previše saobraćaja.
Vožnja konstantnom brzinom najvažnija je karakteristika tempomata i tu će vam najviše pomoći u racionalizaciji potrošnje.
Bez njega, teško biste održavali konstantnih, na primjer, 120 kilometra po satu.
Uvijek je ovaj sistem precizniji od vašeg osjećaja i oscilacija na papučici gasa.
ZAINTRIGIRALO MNOGE
NAKON NAJAVE PRIMIRJA
NA KIOSCIMA ŠIROM BIH
PREBAČENI U BOLNICU