Dizajnirana kako bi vam pomogla izvući ono najbolje iz brzog i dinamičnog tempa modernog života. S inovativnim interijerom, robusnim SUV izgledom i sofisticiranim hibridnim pogonskim sklopom - nova Ford Puma zaokupit će vašu pažnju i potaknuti maštu, kažu iz Forda.
Kao i u slučaju prve Pume, i sadašnja uzima platformu i motore iz vozački dokazanog Fiestina asortimana, jednog od najboljih u klasi, a i dizajnerski je, kao i nekad, atraktivna za oko.
Već na prvi pogled Ford Puma je dojmljiv maleni crossover SUV-ovskih linija, koji svojim ravno odrezanim prednjim krajem, visokim, ali kratkim i oblim poklopcem motora s dva uzdužna nabora te povišenim linijama blatobrana odaje dojam da se radi o maloj-velikoj divljoj mački spremnoj na skok.
Ovom dojmu dodatno doprinose velika, visoko istaknuta standardna prednja full LED svjetla, kao i velika gornja trapezoidna Fordova rešetka hladnjaka te donja maska na profiliranom donjem sportskom spojleru sa složenim bočnim okruženjima maglenki, koje su integrirane u ulazne prednje zračne zavjese koje usmjeravaju protok zraka kroz prednje kotače, kako bi se smanjila turbulencija za poboljšanu aerodinamiku vozila.
Dio intenzivnog doživljaja su i sportski paket opreme ST-Line X, s čak 19-colnim naplacima, te ekstra detalji poput posebne metalik plave boje Desert Island i crnog, kontrastnog krova.
Za volanom nema dileme - Puma vuče korijene iz Fieste. Arhitektura vozačkog okruženja gotovo je sto posto jednaka, samo dignuta na pola sprata više, odakle se pruža pogled na lagano izdignute rubove blatobrana.
Blago nabrijanu atmosferu podgrijavaju i adekvatno sportski dekorirani i oblikovani volan, mjenjač i papučice te crveni konac na kožnim dijelovima sjedišta, volana i vrata. Materijali su ugodni, s naglaskom na dobar udio kožnih i kromiranih fragmenata te čvrsto gumiranu gornju plohu armature.
Ford Puma ima niz inovativnih funkcionalnosti koje su dizajnirane u svrhu poboljšanja zadovoljstva i samopouzdanja u vožnji. Riječ je o opcijskim načinima vožnje i Ford Co-Pilot360, impresivnom paketu tehnologija za pomoć u vožnji, bilo da je riječ o ubrzanju, kočenju, pa čak i upravljanju. Tu se ubrajaju fleksibilni tempomat, sistem za sprečavanje sudara i sistem zadržavanja vozne trake, a svi oni paze na put koji je pred vama i upozoravaju vas na potencijalne opasnosti.
Nova era čišćih hibridnih električnih vozila je ovdje, a Ford Puma je utjelovljenje novog Fordovog smjera. Pravo zadovoljstvo pruža ponuda novih naprednih hibridnih i benzinskih motora EcoBoost u novoj Pumi. Motori pružaju izvanredne performanse, uz iznimno učinkovitu potrošnju goriva i značajno nižu emisiju CO2 od ostalih konvencionalnih, nehibridnih motora.
Različiti načini vožnje mijenjaju odzivnost Puminih papučica za ubrzanje, upravljanje i ravnomjerno prebacivanje. Na raspolaganju je pet različitih načina vožnje: Normal, ECO, Sport, Slippery (sklizak) i Trail. Istodobno se prikaz ključnih podataka mijenja kroz 12,3-inčni digitalni instrument koji koristi različite teme boja za svaki odabrani način vožnje.
Kamera za vožnju unazad na središnjoj konzoli prikazuje sve iza vozila. Pomoć pri kretanju uzbrdo privremeno sprečava kretanje vozila unazad ili naprijed. Sistem drži pritisak kočionog sistema dvije do tri sekunde, dajući vam više vremena za pomicanje noge s papučice kočnice na papučicu gasa. Sistem je, također, vrlo koristan za zaustavljanje i pokretanje na skliskim površinama.
Recimo, pri 90 na sat u šestoj vrti se na 2.000 okretaja i troši oko 4,5 litre, a pri 130 na 3.000 uz potrošnju oko 6,5 litara. Model Ford Puma 1.0 EcoBoostST-Line X košta 51.300 KM.