Ništa novo nije konstatacija da je Renault CAPTUR u novoj izvedbi isti, ali itekako drugačiji.
Na raspolaganju nam je bio Renault CAPTUR Edition One Blue dCi 115 EDC.
Ova Renaultova uzdanica ostvarila je veliki uspjeh u prvoj izvedbi od predstavljanja 2013. godine, pa je jasno da je novi CAPTUR dobio veoma težak zadatak.
Prvi utisak je da su u Renaultu toga bili itekako svjesni još pri planiranju pa su drugoj generaciji udahnuli svega više – on je sada prostraniji, ozbiljniji, a i ljepši. Sigurno ima adute u veoma žestokoj konkurenciji gradskih SUV modela.
Prvi pogled na unutrašnjost odmah otkriva zrelost koja je utkana u novi CAPTUR. Primjetni su kvalitetniji materijali, moderniji dizajn i dosta više prostora u odnosu na prethodnika.
Renaultova uzdanica donosi dosta novih tipki i prekidača. Centralna konzola je poznata i s novog Clija, a na njoj je 9,3-inčni multimedijski zaslon koji donosi novu generaciju softvera. Na rad novog softvera se sigurno nećete požaliti.
Između komandi klima-uređaja i zaslona smještene su klavirske tipke sa svim važnim prekidačima, dok je na dno postavljena mala polica s dva USB, AUX i 12 V priključkom. Tu je smještena i ručica automatskog mjenjača, a ispod navedenog je smještena polica za mobitel, koja ujedno služi i kao bežični punjač.
Novi CAPTUR donio je i ventilacijske otvore za zadnja sjedišta, a tu su i dva USB priključka i još jedna 12 V utičnica. Izvana donosi oštrije linije nego što ga čini ozbiljnijim, bez obzira što podsjeća na prvu generaciju.
Provjereno iz ostatka Renault game može se vidjeti i na ovom modelu. Naprijed su nova LED svjetla C oblika, a kombinacija metalik plave Iron boje i kromiranih i srebrenih detalja na maski i braniku se odlično nadopunjuju.
Krov u drugoj boji, koji je bio veoma popularan i kod prve generacije, imali smo na našem modelu. Ta linija krova pomalo kupeovsku liniju daje novom Capturu, a svemu doprinosi i srebreni donji okvir stakala.
I nazad se Renault odlučio za LED svjetla C oblika, stječe se utisak da su najveće promjene napravljene upravo na tom dijelu automobila. Linija je takva da vozilo izgleda nešto masivnije nego što je zaista.
Pod poklopcem motora je smješten četverocilindrični 1,3-litarski turbobenzinac, koji u ovom slučaju ima 130 KS, nudi 240 Nm okretnog momenta koji je dostupan već od 1.600 okretaja, a bio je uparen sa 7-brzinskim EDC automatskom mjenjačem s dvije spojke.
Sva ranija testiranja su ovaj motor prikazala kao dobar, s pristojnom potrošnjom. U prosjeku je trošio oko 7,5 litara, dok je na otvorenom potrošnja bila nešto više od pet litara. Ovo je tih motor i radi se o dobroj kombinaciji s kvalitetnom zvučnom izolacijom.
U najkraćem idealan automobil za mlade porodice, ali ne samo njih. Nudi mnogo prostora, mnogo mogućnosti personalizacije i privlačan izgled.
Zahvaljujući zadnjoj klupi, koja je klizna i koja se može pomicati 16 cm naprijed i nazad, prtljažnik može varirati od minimalna 422 litra pa sve do 536 litara, što je za ovu klasu veoma dobar rezultat.
Preklapanjem zadnjih sjedišta obujam raste na pristojnih 1.275 litara.