AUTO-MOTO

Italijanski proizvođač lansirao svoj prvi SUV model: Lamborghini za sve terene

Avaz.ba

12.12.2017

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+3

Pet godina nakon što je u Pekingu svijetu pokazao koncept svog prvog SUV-a, Lamborghini je maštu pretvorio u stvarnost i konačno lansirao model Urus, postavši tako prvi proizvođač superautomobila koji je zakoračio u ovaj rastući segment.

Urus se temelji na MLB Evo platformi kakvu imaju i Porsche Cayenne, Audi Q7 i Bentley Bentayga. Težak je 2.154 kilograma, a dugačak 5.112 milimetara. Od ostalih dimenzija, dodajmo da je kapacitet prtljažnika 616, a nakon preklapanja zadnjih sjedišta dostiže 1.596 litara.

Jači od Aventadora

- Urus je prvi super SUV na svijetu, otjelotvorenje ideje stvaranja najprihvatljivijeg automobila s karakterom Lamborghinija – rekao je na promociji automobila predsjednik kompanije Stefano Domenikali (Domenicali).

Osim upečatljivim izgledom, koji čine prepoznatljivi geni Lamborghinija, Urus se hvali i monstruoznim nastupom. Pod haubom ima 4,0-litarski V8 twin turbomotor od 650 konjskih snaga, s obrtnim momentom od 850 Nm, više čak i od najjače verzije Aventadora. Prijenos na obje osovine vrši se putem osmostepenog automatskog mjenjača.

S ovim agregatom italijanski super SUV brzinu od 100 km/h „hvata“ za 3,6, a 200 km/h za 12,8 sekundi. Maksimalna brzina mu je 305 m/h i odmah nakon lansiranja je, prema svojim karakteristikama, postao najbrži SUV na svijetu. Zaustavljanje sa brzine od 100 km/h „dugačko“ je 33,7 metara, što je zasluga ogromnih karbonskih kočnica.

Zakretanje točkova

Pogon je već u osnovnoj verziji na obje osovine, sa zakretanjem zadnjih točkova. Vozač će imati mogućnost birati jedan od četiri moda vožnje, cestovni, sportski, trkaći i snježni, dok su kao opcija u ponudi i offroad i pijesak. Sudeći prema tome, Urus je SUV koji će moći savladati svaki teren.  

Unutra, Urus ima dva ogromna ekrana, a ističu se Bang&Olufsen audiosistem sa 21 zvučnikom i 1.700 vati snage, kao i prostrane površine od najfinije kože.  

Na njemačkom tržištu cijena Urusa kretat će se od 204.000 eura, a prodaja počinje u proljeće.

12,8

sekundi Urus sprinta do brzine od 200 km/h 

Napada rekord Stelvija

Kakav bi to bio Lamborghini da ne cilja na rekord na Nirburgringu? Urus će tako sljedeće godine izaći na čuvenu stazu u Njemačkoj kako bi pokušao oboriti rekord u kategoriji SUV automobila koji je nedavno postavio Alfin model Stelvio. On iznosi sedam minuta, 51 sekundu i sedam stotinki.  

Osim Urusa, na ovaj rezultat napast će i Porscheov model Cayenne Turbo S E-Hybrid.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.