Ono na čemu Tejlor Svift (Taylor Swift) ima svoju pažnju, automatski plijeni pažnju cijelog svijeta, javnosti, medija, utjecajnih struja, fanova, a trenutno je to SuperBowl i njen dečko Trevisom Kelsijem (Travis Kelce), ističe Marijana Matan, iskusna marketingašica i vlasnica merketing agencije "Xantie".
Marijana je dala svoj pogled na “Taylor Swift efekt” koji se prelio na NFL i SuperBowl.
Otkako je Tejlor počela bodriti Kelsija s tribina, NFL je uvelike profitirao. Procjenjuje se da je Svift generirala 331 milion dolara u vrijednost brenda NFL i momčad Kansas City Chiefs.
Porasla je gledanost NFL-a za 53 posto među tinejdžerima i 24 posto među populacijom 18-24.
Nije tajna da vezanje utjecajne osobe uz neki brend, osobe koja je brend sama po sebi, može rezultirati prelijevanjem imidža s utjecajne osobe na brend. A Svift je definitivno brend uz koji se svako želi vezati. Ima vojsku fanova. Postala je prvi izvođač koji je osvojio cijeli Top 10 na Billboardovoj Hot 100 ljestvici. Jedna je od najprodavanijih solo izvođačica u historiji. Od najnovijih postignuća valja izdvojiti da je ove godine odnijela Grammyja za album godine, to joj je četvrta pobjeda u toj kategoriji tijekom njene karijere, čime je postavila novi rekord.
Sve ovo, i još mnogo toga, čini ju jednom od najutjecajnijih žena na svijetu. Stoga utjecaj koji je prelila na NFL nije iznenađujući, smatra Marijana Matan.