Adnan Hasković privodi kraju svoj angažman u Turskoj, gdje snima film u produkciji Netflixa pod nazivom „Moonchild“.
ODRŽANA KONFERENCIJA
SVJETSKI USPJEH
Nadam se da će Rade Šerbedžija poživjeti još dugo pa da nam neće ovo biti posljednji zajednički projekt, rekao je Hasković
Hasković na setu „Moonchilda“. Privatna arhiva
Adnan Hasković privodi kraju svoj angažman u Turskoj, gdje snima film u produkciji Netflixa pod nazivom „Moonchild“.
Pripala mu je jedna od glavnih uloga - beskrupoloznog kralja. Riječ je o postapokaliptičnom filmu smještenom na mjestu koje ne postoji, a radnja se odvija u vrijeme kada je cijeli svijet pod vodom nakon nuklearne katastrofe – 4.000. godine nove ere.
Civilizacija, onakva kakvu poznajemo, izgubljena je, a neki preostali stanovnici pokušavaju preživjeti u teškim okolnostima, uključujući divovska mutirana morska stvorenja, ribe grabljivice i zavodljive sirene.
Hasković u razgovoru za „Dnevni avaz“ iz Bodruma otkriva da je u Turskoj već više od mjesec te da ostaje još oko sedam dana.
- Snimanje „Moonchilda“ je na otprilike 70 posto, ostao nam je još jedan dio priče koja se snima u Bodrumu, a onda se kompletna ekipa seli u Istanbul i tamo će se snimati do kraja – istaknuo je Hasković.
Dodao je da je za njega ovo jako predivno iskustvo.
- Okupljena je fantastična ekipa kvalitetnih ljudi, najboljih u Turskoj. Tako da ne sumnjam da će ovaj projekt biti zaista nešto veliko. Ovo je prvi put da Netflix u Turskoj snima naučno-fantastični film, jer je to neobično za tursko podneblje. Međutim, ovaj film ima tendenciju da bude globalno prepoznatljiv, dakle nije target samo Turska već cijeli svijet. Netflixova svjetska platforma – govori nam Hasković.
Beskrupoloznog kralja uporedio je sa Šekspirovim (William Shakespeare) Makbetom (Macbeth).
- Naravno da se u mnogo čemu razlikuje od mene. Prvo, on je hladnokrvni ubica, beskrupolozan karakter koji posjeduje to specifično ludilo. Kako je i sama priča po sebi specifična, tako i svi likovi u priči su izvrnuti. Mene najviše ovaj karakter podsjeća na Šekspirovog Magbeta. A onako, negdje po estetici i stilu, u nekom je Tarantinovskom (Quetin Tarantino) žanru, ako mogu tako reći. Lik je jako ekspresivan, zanimljiv, ali istovremeno će biti jako duhovit. Nadam se da će publika imati priliku što prije da vidi i da sama procjeni – kazao je Hasković.
S obzirom da se radnja odvija u dalekoj budućnosti, Haskovića smo pitali kako on vidi našu budućnost, i kao društva, ali i u kinematografskom smislu.
- Budućnost je teško predvidjeti. Mislim da bismo se svi trebali skoncentrisati na sadašnjost i uživati u tim trenucima. To je jedino ono što posjedujemo i imamo, a budućnost, posebno nakon ove pandemije koja nas je zadesila, pa evo i krize, rata u Ukrajini, i svih ratova od Palestine, Izraela, u arapskim zeljama, Africi... Ne znam šta bih vam rekao, teško je bilo šta predviđati. U kinematografskom smislu dosta toga se ubrzalo, ali istovremeno umanjilo kvalitet sadržaja, što se meni ne sviđa – istakao je Hasković.
U „Moonchildu“ pojavljuje se i legendarni Rade Šerbedžija. Haskoviću je ovo drugi put da sarađuje s njim.
- Zaista mi je velika čast. Rade Šerbedžija je neko ko je s prostora Balkana napravio najveći svjetski uspjeh kada je u pitanju naša profesija i zaista neko ko je i zaslužio da bude tamo. Jer Rade jeste svjetski glumac, ne samo regionalni. Imponuje mi, čast mi je, posebno što smo obojica u ovakvoj priči. Nakon filma Ahmeda Imamovića, čiju premijeru ćemo imati ove godine, evo, pojavit ćemo se i u ovom filmu zajedno. Nadam se da će Rade poživjeti još dugo pa da nam neće ovo biti posljednji projekt, da ćemo se sastajati zajedno još u mnogim nadolazećim projektima.
- Masu sadržaja koje možemo vidjeti u online streaminzima i platformama ne zadovoljavaju određene kvalitete, kako je to bilo, recimo, prije 20 ili 30 godina. Ali, opet, istovremeno, neki drugi ljudi imaju priliku da istupe i pokažu svoje originalne ideje, koje smo imali priliku vidjeti, posebno iz Južne Koreje, Skandinavije i sličnih zemalja, koje su pokazale orginalniji pristup kinematografiji, specifičan pristup određenim žanrovima. Ima to svojih prednosti i mana. U kojem će smjeru ići, ne znamo. Bože, zdravlja, pa ćemo vidjeti – rekao je Hasković.
Režiju i scenarij potpisuje turski reditelj Emre Cosar, dok je kreativni producent Fatih Akin, inače proslavljeni reditelj i dobitnik brojnih svjetskih nagrada. U autorskom timu je i bh. reditelj Ahmed Imamović, ali ovaj put u ulozi koscenariste i specijalnog supervizora rediteljskog departmenta. Uz Akina, on i Hasković su također kreativni producenti filma.
U VEČERNJIM SASTIMA
JUTARNJI IZVJEŠTAJ
ODREĐENO MU ZADRŽAVANJE
NA KIOSCIMA ŠIROM BIH