Princ Hari (Harry) i Megan Markl (Meghan Markle), koji su prošle sedmicxe potpisali 150 miliona dolara vrijedan ugovor s "Netflixom", nedavno su potpisali još jedan ugovor i to onaj s njujorškom agencijom "Harry Walker," koju su angažirali da im pronalaze unosne ugovore na događanjima gdje bi održali govore.
Prema potpisanom ugovoru na četiri stranice, a koji je agencija sastavila za kraljevski par, Megan i Haru itekako će biti zahtjevni u svojim željama i potrebama. Koliko daleko to sve ide govori i jedna od stavki u kojoj stoji kako govornici, u ovom slučaju Megan i Hari, imaju pravo odabrati najavljivača, ali i moderatora.
Iznos, koji potražuju, a koji se nagađa da iznosi oko milion dolara za svaki govor, mora se platiti direktno s računa onog ko ih je angažirao, a prije negoli pristanu na išta par želi znati okvirni broj ljudi koji bi se trebali tamo pojaviti, kao i opis istih, ko su i što rade.
U ugovoru nisu zaboravili ni sponzore, pa tako bračni par insistira da do najsitnijeg detalja budu upućeni u to ko točno i kako financira događanje, bilo da je riječ o korporacijama, individualcima, članovima organizacija, vladinim ljudima, a žele i znati što oni točno dobijaju za sponzorstvo.
Par želi znati i hoće li biti riječ o programu uživo ili unaprijed snimljenom programu, kao i ko će se, osim njih, pojaviti u ulozi govornika. Što će se publika vidjeti na ekranima, hoće li sve biti izbrendirano, što će govornici vidjeti na ekranima tijekom prezentacije. Žele čak i znati na koji će se način događaj emitirati, sve kako se ne bi osramotili ukoliko dođe do problema s tehničke strane.