Institut za moderni muzički performans iz Velike Britanije analizirao je profile poznatih ličnosti, ne bi li utvrdio ko ima najviše lažnih pratilaca, odnosno botova i kakav je pravi utjecaj javnih ličnosti u medijima.
Na prvom mjestu našla se američka voditeljka Elen Dedženeris (Ellen DeGeneres), koju prati 74,4 miliona ljudi, od čega je čak 58% lažnih naloga.
Na drugom mjestu našla se Kejti Peri (Katy Perry), sa 53% lažnih pratilaca, a odmah iza nje je Kortni Kardašijan (Kourtney Kardashian), koja ima ukupno 80 miliona pratilaca, od čega je 49% lažnih.
Isti broj botova ima i Tejlor Svift (Taylor Swift), čija je ukupna brojka 119 miliona pratilaca. Iza nje su korejski superstarovi BTS – oni imaju 19 miliona pratilaca, od čega je gotovo 49% lažnih.
Slijedi zvijezda Bolivuda Dipika Padukone (Deepika Padukone) sa čak 48%, Majli Sajrus (Miley Cyrus) sa 47%, Arijana Grande (Ariana Grande) i Prijanka Čopra (Priyanka Chopra) sa 46%.