Kompanija Meta, vlasnik Facebooka i Instagrama, saopćila je da će formirati tim za borbu protiv obmanjujućih sadržaja u oblasti vještačke inteligencije (AI) na društvenim mrežama kada je riječ o predstojećim izborima za Evropski parlament od 6. do 9. juna.
Spriječiti lažiranje videozapisa
Meta je zabrinuta zbog toga što je generativna AI tehnologija u stanju da lažira videozapise, slike i audiosnimke, pa može da se koristi za prevaru glasača, prenio je BBC.
Ovo saopćenje uslijedilo je nakon što je istog dana britanski ministar unutrašnjih poslova Džejms Kleverli rekao Timesu da će "neki ljudi koristiti lažne podatke generirane vještačkom inteligencijom kako bi pokušali utjecati na izbore".
Najava dolazi dvije sedmice nakon što je Meta potpisala sporazum s drugim velikim tehnološkim kompanijama koje su se obavezale na borbu protiv takvog sadržaja.
Rival Mete, kada je riječ o društvenim mrežama, TikTok, saopćio je u februaru da će pokrenuti takozvane izborne centre u okviru svoje aplikacije na jezicima svake od 27 članica EU, u kojima će biti smještene mjerodavne informacije.
I šef Mete za poslove u Evropskoj uniji Marko Pancini rekao je da će ta kompanija pokrenuti Centar za izbore specifičan za EU, koji će "identificirati potencijalne prijetnje".
15.000 recenzenata sadržaja
- Od 2016. godine uložili smo više od 20 milijardi dolara u sigurnost i učetverostručili veličinu našeg globalnog tima, koji radi u ovoj oblasti, na oko 40.000 ljudi - rekao je on.
Dodao je da to uključuje 15.000 recenzenata sadržaja, koji pregledaju sadržaj na Facebooku, Instagramu i drugim platformama, na više od 70 jezika, računajući i sva 24 zvanična jezika EU.