Društvene mreže ne služe samo za komunikaciju i zabavu već su i sjajna platforma za oglašavanje, promociju i prodaju raznih proizvoda. Dobar primjer za to je i kineska influenserica Zheng Xiang Xiang koja posljednjih sedmica privlači veliku pažnju.
REKLAMA OD 3 SEKUNDE
Ova streamerica koristi neuobičajenu prodajnu taktiku
Kineskinja našla način da privuče gledaoce. TikTok
Društvene mreže ne služe samo za komunikaciju i zabavu već su i sjajna platforma za oglašavanje, promociju i prodaju raznih proizvoda. Dobar primjer za to je i kineska influenserica Zheng Xiang Xiang koja posljednjih sedmica privlači veliku pažnju.
Ova streamerica koristi neuobičajenu prodajnu taktiku. Promociji svakog proizvoda posveti samo tri sekunde. Asistent joj doda kutiju, ona za samo nekoliko sekundi pokaže proizvod, kaže cijenu i ide dalje. Tako zaobilazi tipične duge prezentacije koje su uobičajene u e-trgovini.
Da trepnete, sigurno ne biste uspjeli ni vidjeti proizvod. Ova brza tehnika izdvojila se u domeni live streaminga, što je dovelo do velikog rasta prodaje. U samo sedam dana zaradila je nevjerovatnih 18,7 miliona dolara, piše TodayOnline.
Xiang Xiang je u poslu live streaminga od 2017. godine, ali joj je popularnost prošlog mjeseca naglo porasla. Posljednjih dana broj njenih pratilaca dosegnuo je više od milion. Snimci ove influenserice postali su viralni na TikToku i izazvali brojne reakcije.
"Ne mogu ni vidjeti šta prodaje", "Cilja na impulzivne kupce, to je tržište s velikim brojem kupaca", "Ona to radi kako bi zadržala gledaoca i stvorila osjećaj hitnosti. Briljantno", "Voljela bih da su sve reklame ovakve", neki su od komentara ispod njenih videa.
Uspjeh prodaje nagovještava pomak u ponašanju potrošača prema sažetom i dinamičnom angažmanu s online prodajom izazivajući tradicionalne pristupe i naglašavajući evoluirajuću prirodu trgovine u digitalnom dobu.
U VEČERNJIM SASTIMA
JUTARNJI IZVJEŠTAJ
RAZLIČITI AFINITETI
ODREĐENO MU ZADRŽAVANJE
NA KIOSCIMA ŠIROM BIH