Instagram je uveo zakazivanje objava u aplikaciji, a to je funkcija koja je bila dostupna samo preko povezanih servisa. Od sada je dostupna i u samoj Instagram aplikaciji.
Popularna društvena mreža za dijeljenje fotografija i video snimaka uvodi planer objava u svoju aplikaciju omogućavajući odabranim korisnicima da unaprijed planiraju svoje objave, bez potrebe da koriste Meta Creator Studio ili usluge treće strane.
Platforma u vlasništvu kompanije Meta daje kompanija i kreatorima mogućnost da zakažu objave poput slika, Reels i Carousels do 75 dana unaprijed unutar same aplikacije. Instagram je testirao ovu funkciju prethodnih nekoliko sedmica dopuštajući malom broju korisnika pristup ovom alatu prije službenog predstavljanja.
Kako bi pristupili ovoj funkciji korisnici koji ispunjavaju uslove morat će otvoriti Advanced Settings nakon kreiranja objave, ali prije objavljivanja te će pronaći funkciju Schedule this post pomoću koje će moći izabrati datum i vrijeme kada žele da bude objavljena.
Nije jasno objašnjeno hoće li "obični" korisnici imati pristup ovoj funkciji - Instagram nije spominjao potpuno uvođenje.
U istoj objavi u kojoj je najavljeno zakazivanje objava platforma je također najavila da lansira Achievements. Kreatori će moći otključati ova dostignuća poduzimanjem određenih radnji kao što je saradnja s drugim kreatorima i izrada interaktivnih Reels objava, s anketama i kvizovima.
Promjene će se ticati muzičke podloge na fotografijama.
Kako je već poznato na Instagram Story i Reels, kao i postovima koji potom postaju Reelsi, moguće je dodati muzičku pozadinu koja se nalazi u Instagram bazi. Međutim, beta testeri danas su imali priliku probati opciju koja omogućuje odabir muzičke pozadine na postove fotografija koje potom ostaju fotografija i ne prelazi u formu Reelsa.