U Norveškoj je usvojen novi zakon, koji zahtijeva od influensera i oglašivača da naglase koje fotografije objavljene na društvenim mrežama su obrađene, odnosno obrađene u fotošopu.
U cilju borbe protiv lažnih standarda ljepote, norveški zakonodavci odobrili su nove propise po kojima influenseri i svi oni koji reklamiraju proizvode, moraju jasno da naznače koje fotografije su “dorađene”.
Ipak, zakon još uvijek nije stupio na snagu.
Svi oni koji reklamiraju određene proizvode i koriste fotografije koje su na bilo koji način obrađene, makar u pitanju bio i filter, morat će jasno da naznače to da je fotografija obrađena i to standardizovanom oznakom koju je dizajniralo Ministarstvo Norveške za djecu i porodična pitanja.
Primjeri obrađenih fotografija koje zahtijevaju da budu naznačene su one na kojima se vide uvećane usne, sužen struk i povećani mišići, ali ostaje nejasno da li će biti neophodno naznačiti i fotografije gdje je promijenjeno svijetlo i zasićenje.
Ovaj zakon također važi i za fotografije influensera i poznatih ličnosti i to zbog toga što oni zarađuju od objava na društvenim mrežama. Bilo kakvo kršenje zakona kažnjava se novčanim kaznama, a u ekstremnim slučajevima i zatvorskom kaznom.