Amazonov pokušaj da pomogne svojim zaposlenicima naišao je na brojne kritike te je njihova kabina za meditaciju na internetu prozvana sobom za plakanje i ormarom očaja.
Amazon je jedna od najvećih kompanija na svijetu čija tržišna vrijednost iznosi više od 1,6 biliona dolara, no dok se Bezosova firma može pohvaliti odličnim poslovnim rezultatima, jedna od stvari zbog kojih je često bila kritizirana su radni uslovi. Rigorozne norme koje je teško ispuniti, kratke pauze za odmor i odlazak na WC, česte ozljede na radu, pritužbe dostavljača da moraju urinirati u boce, samo su neke od stvari na koje se zaposlenici godinama žale.
Umjesto ispunjavanja zahtjeva radnika poput dužih pauza ili većeg broja WC-a, neko u Amazonu odlučio je radnicima pomoći na prilično neobičan nači- postavljanjem kabina poput telefonskih govornica nazvanih AmaZen u kojima bi se zaposlenici mogli zatvoriti i “fokusirati na svoje mentalno dobrostanje”. Unutra se, naime, nalazi interaktivni kiosk u kojem će zaposlenici moći gledati videozapise o mentalnom zdravlju i meditaciji koji bi im trebali pomoći da se opuste i smire.