Bez ikakve dvojbe superjahte su milijarderima, onom jednom postotku svjetske populacije, obavezan znak statusa i savršen način za putovanje svijetom.
LUKSUZ
Aktuelni trendovi kod gradnje elitnih superjahti danas idu u smjeru povećanja dužine, sve više ih premašuje 100 metara i više
„REV Ocean“ s dužinom od 182,6 metara je najveća superjahta trenutno. Agencija
Bez ikakve dvojbe superjahte su milijarderima, onom jednom postotku svjetske populacije, obavezan znak statusa i savršen način za putovanje svijetom.
Luksuzne jahte plove svjetskim morima od početka 20. stoljeća, a od tada do danas njihov dizajn i razvoj išao je samo u jednom smjeru veće, bolje ekstravagantnije i prema najnovijem trendu spremne za avanturu.
Aktuelni trendovi kod gradnje elitnih superjahti danas idu u smjeru povećanja dužine, sve više ih premašuje 100 metara i više, a najbolji je primjer najduža svjetska superjahta „Azzam“ porinuta 2013. koja mjeri 180 metara u vlasništvu predsjednika Ujedinjenih Arapskih Emirata, Kalife bin Zajed el-Najana.
Bogataši žele da njihove plutajuće palate imaju svrhu kao istinski istraživački brod koji prelazi okeane i koji je sposoban doseći udaljene kutke.
Jahta „Olivia O“ vrijedna je 200 miliona dolara. Agencija
Govorimo o istraživačkim ili “explorer” najsavremenijim megajahtama koje su manje glamurozne od tradicionalnih, često neobičnog oblika, ali su pravi istraživački laboratoriji sa sposobnošću plovidbom ekstremnijim vodama.
Među njima je i „REV Ocean“ istraživačko-ekspedicijska superjahta koju trenutno gradi. S projiciranom dužinom od 182,6 metara, to je najveća superjahta trenutno u izgradnji koja će biti porinuta dogodine. „REV Ocean“ ima predavaonice, podmornice i laboratorije. Premda „REV Ocean“ nije prva takva superjahta, ovaj je koncept dovela do savršenstva.
Ekstravagantne značajke i dalje su vrlo važne kod superjahti, a što se dizajna tiče najbolji je primjer istraživačka superjahta „Olivia O“, jedna od najvećih superjahti vrijedna 200 miliona dolara koja je zaplovila ove godine.
Projekt gradnje ove 88,5 metara duge, sve samo ne obične motorne istraživačke superjahte, započeo je 2016. godine, a brod je prvi put porinut 2018. godine. Izrazito robusnog oblika sposobna je i za istraživačke misije.
VREMENSKA PROGNOZA
ODRŽAN ŽRIJEB U NIONU