Objaviti ili ne objaviti, pitanje je sada... Naravno, trebate objaviti svoj post, ali kada?
Ako ste pokušavali da budete primjećeniji na društvenim mrežama 2018. godine, niste morali završiti kao siromašni danski princ.
Ovo su sati i dani za koje većina istraživača smatra da su najbolji za maksimalno angažiranje na postovima.
Mnoga od posljednjih istraživanja savjetuju da, ako želite dobru vidljivost, klikove i komentare na vašu objavu, trebate ostaviti post na Facebook između podneva i 16 sati. Ovo je potvrdilo 10 od 13 provedenih studija o tome.
Najbolji dani za postove su srijeda, četvrtak i petak. Na kraju sedmice svi se osjećaju prilično dobro. Petkom se ostavi 17 posto svih komentara na Facebook, a 16 posto lajkova i šerova. Četvrtak je na drugom mjestu.
Nedavna studija Unmetrica pokazala je da je broj postova bio najveći srijedom, iako za njih vlada manje interesiranje srijedom u prosjeku. Dakle, ako želite veliki broj postova i interakcija, pokušajte objavljivati češće srijedom.
Najoptimalnije vrijeme za objave je u dva sata popodne. Svako bi, vjerovatno, pomislio: "Ko još provjerava šta se dešava na Instagramu u dva popodne?" Ali to je tako. Svako ostavlja postove na ovoj poznatoj društvenoj platformi tokom dana, tako da je više vjerovatno da će vaša objava biti vidljivija tada.
Pauza za ručak ili vrijeme ručka su, također, pravo vrijeme za uključivanje korisnika i to ne zato što ljudi prave selfije dok ručaju, već zato što tada češće provjeravaju svoje izvore.
Najbolji dani su ponedjeljak, srijeda, četvrtak i petak. Srijedom se ostavlja najviše postova u sedmici i, također, najviše se ostavljaju komentari, klikovi i lajkovi. Tokom petka svako traži neke sjajne Instagram snimke koji su napravljeni tokom sedmice.
Twitter je savršen za ispisivanje sadržaja kada ljudi završe sa svojim radnim danom.
Imajući to na umu, ima smisla da je bavljenje Twitter postovima najbolje u podne, kada je mnogim ljudima vrijeme za ručak i od 17 do 18 sati, odmah nakon što ljudi završe sa svojim poslovima.
Najbolji dani za objave su ponedjeljak, utorak, srijeda i četvrtak.
LinkedIn bilježi najviše klikova, akcija i komentara kada ljudi odlaze s posla.
Većina korisnika LinkedIna se prijavljuje prije nego što krene kući. Nekoliko njih, također, pretražuje profesionalnu mrežu na početku radnog dana i na pauzama za ručak.
Najbolji dani za post su utorak, srijeda, četvrtak. Ljudi više vole provjeravati svoje LinkedIn profile tokom sedmice, a ne preko vikenda. Osim toga, postovi od ponedjeljka i petka jednostavno nemaju toliki značaj na ovoj platformi, kao postovi objavljeni sredinom sedmice.