Broj korisnika Facebooka starosti do 11 godina u Sjedinjenim Američkim Državama se smanjuje, rezultat je istraživanja kompanije "eMarketer". Ovaj broj će u februaru pasti za 9,3 posto, navodi kompanija. Broj korisnika starosti od 12 do 17 godina će se smanjiti za 5,6 posto, dok će se broj korisnika uzrasta od 18 do 24 godina smanjiti za 5,8 posto.
Ovo je prvi put da je "eMarketer" predvidio pad broja američkih korisnika Facebooka u ovim starosnim skupinama.
Facebook će ove godine izgubiti čak dva miliona korisnika starosti do 24 godine, dok će broj korisnika Instagrama u ovoj dobnoj skupini porasti za 1,6 miliona. Snapchat će također dobiti 1,9 miliona novih korisnika u navedenoj dobnoj skupini i čini se da se ovaj trend ubrzava.
- Snapchat bi mogao doživjeti veći rast korisnika u starijim dobnim skupinama, s obzirom na to da je trenutno u procesu redizajniranja svoje platforme radi lakšeg korištenja. Pitanje je da li će mlađi korisnici i dalje smatrati da je Snapchat super ako ga njihovi roditelji i bake i dede počnu koristiti. U takvoj neprilici se sada nalazi Facebook – kazala je u saopćenju "eMarketerova" analizatorica Debra Aho Viliamson (Williamson).