Privatne poruke korisnika Facebooka bile su dostupne za 150 kompanija koje su imale partnerske ugovore s najvećom društvenom mrežom. Osim što su mogli čitati poruke, dobili su dozvolu i da ih brišu.
Facebook je dozvolio velikim korporacijama kao što su "Spotify", "Netflix", "Microsoft" i "Yahoo" da imaju uvid u privatne podatke njihovih korisnika bez znanja korisnika. Otkriva to bombastičan dokument od 200 stranica koji je objavio "New York Times".
Radi se o ugovorima o partnerstvu s Facebookom koji to omogućavaju, a koji se odnose na čak 150 firmi. Neki od njih, prema izvještaju, potpisani su 2010. godine, ali su vrijedili i ove godine.
U svojim izjavama "Spotify" i "Netflix" su naveli kako nisu bili svjesni mogućnosti koje im je davao ugovor.
- Tokom godina pokušali smo na nekoliko različitih načina učiniti "Netflix" društvenijim. Naprimjer, još 2014. omogućili smo svojim korisnicima da preporuče filmove ili serije svojim Facebook prijateljima preko poruka ili ''Netflixa''. Nije to baš bilo popularno pa smo to ukinuli 2015. - kazao je portparol "Netflixa" za "Business Insider", dodajući kako tokom tog perioda nisu tražili da im se omogući pristup privatnim porukama na Facebooku.