Zvijezde YouTubea prate milionu ljudi, imaju milijarde pregleda na svojim kanalima, rasprodaju nastupe širom svijeta i okreću milione dolara .
Kada čujete da je neko četiri noći zaredom rasprodao karte za nastup u ''Opera House'' u Sidneju i skoro oborio rekord za najbrže rasprodan nastup u historiji ove legendarne građevine, pomislili biste kako je riječ o nekom poznatom pjevaču, glumcu ili komičaru.
No umjesto neke globalne zvijezde za koju svi znamo, u zgradi opere u Sidneju svoje nastupe rasprodao je 26-godišnji Danijel Midlton (Daniel Middleton), milionima obožavalaca poznatiji kao DanTDM. Ako vam i dalje nije jasno o kome se radi, niste jedini, jer riječ o zvijezdi s YouTubea, čiji su videozapisi na tom videoservisu pregledani više od jedanaest milijardi puta.
DanTDM videozapise počeo je snimati još dok je radio kao prodavač u prodavnici ''Tesco'' te je najčešće snimao i objavljivao videa u kojima igra Minecraft i Pokemone. Dok će onim malo starijima to možda zvučati čudno, prijenosi videoigara uživo, odnosno gledanje snimljenih videa u kojima neko igra popularne igre i komentira ih iznimno su popularni među mladima koji provode brojne sate gledajući druge kako igraju. Danas je njegov kanal prepun brojnih kratkih zabavnih videa i skečeva koji su također namijenjeni mlađoj populaciji, a na temelju velike popularnosti, pregleda videozapisa i reklama, on je postao najplaćenija zvijezda YouTubea u 2017. godini.