Švedski institut koji se bavi istraživanjem tržišta je predvidio da će električni bicikl biti najpopularniji poklon tokom božićne praznične groznice u ovoj razvijenoj zemlji.
Kompanije iz Švedske koje se bave proizvodnjom električnih bicikala su već započele reklamne kampanje za svoje građane koji žele da putuju na posao na zdrav i moderan način.
- Električni bicikl je ono što želi svaki prosječni švedski potrošač. Sa ovim prevoznim sredstvom podižemo svijest o klimatskim promjenama. Osim zdravog načina života koji promovira ovo prevozno sredstvo, on također nudi i mogućnost slobode za svakog korisnika - istakli su iz Instituta za istraživanje tržišta Švedske.
Danas u modernom vremenu jedan od deset bicikala prodatih u Švedskoj je na struju. Od septembra 2016. godine do avgusta 2017. godine ukupno 67.500 električnih bicikala je prodato.
Vlasti Štokholma su ranije istakle da će mreža javnih bicikala biti zamijenjena mrežom novih visoko tehnoloških dvotočkaša, te vjeruju da će to biti prva ovakva mreža u svijetu.
Električni bicikli iz godine u godinu postaju sve popularniji, a sami Šveđani ističu da je ovo prevozno sredstvo odlična investicija. Ušteda na gorivu osigurava bezbrižnu i ekonomičnu vožnju bez imalo naprezanja. Električni bicikli su odlični i za starije ljude koji su navikli da im dvotočkaš bude glavno prevozno sredstvo, ali više nisu u stanju da se naprežu vozeći ga.
Stručnjaci ovog instituta su na osnovu istraživanja želja i potreba svog stanovništva došli do zaključka da kada su u pitanju božićni pokloni, svaki švedski građanin želi poklone koji su u trendu i koji oslikavaju vrijeme u kojem živimo. Prethodnih godina najtraženiji poklon u Švedskoj su bile virtuelne naočare i robotizirani usisivač za prašinu.
Tradicija predviđanja najtraženijeg božićnog poklona u ovoj nordijskoj zemlji traje već 30 godina, i do sada se pokazala jako preciznom.