S obzirom na to da je u Kantonu Sarajevo komunikacija u hitnim slučajevima zasnovana isključivo putem telefonskog poziva, gluhim i nagluhim osobama uskraćena je mogućnost direktnog kontaktiranja javnih službi. Na ovaj problem ukazala je zastupnica u Skupštini KS Vildana Bešlija.
- Uspostavljanje takvih kanala za komunikaciju u hitnim slučajevima gluhim i nagluhim osobama potencijalno može spasiti živote. U skladu s prethodnim pozitivnim potezom Vlade KS, gdje je za gluhe i nagluhe osobe uveden kontakt broj za Covid centar, smatram da se takva praksa treba uspostaviti na nivou svih institucija u KS, a s ciljem povećanja pristupačnosti svim društvenim grupama i povećanja stope inkluzije - inicijativa je zastupnice Bešlije.
Ministar zdravstva KS Haris Vranić odmah je reagirao i kontaktirao nadležne u JU Zavod za hitnu medicinsku pomoć KS.
- Dobio sam odgovor da ova ustanova u sklopu pozivnog centra ima broj 062/899-500, koji u svakom trenutku mogu koristiti gluhe i nagluhe osobe - rekao je Vranić.