Nedostatak minibusa u starogradskim naseljima gorući je problem s kojim se svakodnevno suočavaju građani ove općine. Na 11 linija prema padinskim naseljima ponekad rade samo tri ili četiri kombija, a mještani su zbog toga prinuđeni ići pješke ili plaćati taksi.
Propao tender
Općinsko vijeće Stari Grad ranije je donijelo odluku o kupovini minibusa za prijevoz stanovnika, ali je preduzeće GRAS naišlo na brojne probleme prilikom provođenja tenderske procedure, koja je na kraju poništena, a vozila nisu nabavljena.
Prema riječima građana s kojima smo razgovarali na stajalištu na Baščaršiji, bingo je kada ga zateknu na stanici. Ponekad ga čekaju i više od sat, a ima dana kada se ne pojavi nikako.
- Linije su neredovne, mogao bih reći da minibuski prijevoz i ne postoji. Ja sam se rodio na Vratniku, cijeli život sam tu. Posljednjih godina sam više puta pješke išao nego minibusom ili kombijem - kazao je Sead Šejbić.
Da minibuski saobraćaj otežava život stanovnicima Starog Grada, smatra i Amela Salan.
- Linija nema nikako, pogotovo za Sedrenik. Jedno vrijeme smo se kladili hoće li bus doći ili ne. Priča se da se vozači dogovaraju s taksistima, ko će znati kakva su to posla - rekla je Salan.
Hitna reakcija
Najteže je penzionerima i mlađim generacijama.
- Penzije su male, a znamo da ni studenti nemaju para da plaćaju taksi. Smiješno je da su ovo stvarni problemi u jednom glavnom gradu - kazao je Sinan Ljuca, a mještanka Đulija Avdibegović je dodala da Općina mora hitno reagirati.
GRAS: Nedovoljan broj vozila
Iz preduzeća GRAS su kazali da zbog nedovoljnog broja tehnički ispravnih vozila i starosti postojećih dolazi do češćih kvarova te minibuski saobraćaj u padinskim dijelovima općine Stari Grad nije redovan. Svakodnevno se u saobraćaju nalazi 11 do 15 minibusa. Međutim, zbog dotrajalosti vozila, kao i čestih kvarova povremeno dolazi do odstupanja od reda vožnje na postojećim linijama.