Kiša i jako jugo protekle sedmice zaustavili su gotovo sve radove na Pelješkom mostu.
No, ovih dana nastavljeno je stavljanje prvog sloja asfalta i vjetrobrana, prenosi HRT.
Hrvatska je Pelješkim mostom spojena 28. jula, no ostalo je obaviti još mnogo oku vidljivih i nevidljivih radova.
Ovih dana nastavljeno je stavljanje prvog sloja asfalta i vjetrobrana. Most bi trebao biti završen krajem januara iduće godine. Tada slijedi probno opterećenje mosta i druga ispitivanja u sklopu tehničkog pregleda, nakon kojeg će most biti predan Hrvatskim cestama.
Saobraćaj preko njega bit će moguć tek sredinom ljeta, kad se završi dionica brze ceste od mosta do čvora Zaradeže na Pelješcu.
Najuočljiviji posao koji se trenutačno radi je asfaltiranje kolnika.
- Trenutno se izvode radovi na izvedbi prvog sloja lijevanog asfalta na lijevom kolniku. Do sada je završen kompletni desni kolnik te 80 posto lijevog kolnika. U ovom tjednu, ako nas vrijeme posluži, očekujemo i završetak u potpunosti prvog sloja asfalta na lijevom kolniku - govori Ivan Puđa, inženjer na gradilištu Pelješkog mosta iz CRBC-a.
Nakon toga slijedi postavljanje drugog, završnog sloja asfalta, ali sve ovisi o vremenskim uvjetima.
- Po kiši se jednostavno ne može asfaltirati, tako da su te neke stvari u ovom razdoblju godine u Božjim rukama - naglašava Davor Perić, inženjer na gradilištu Pelješkog mosta iz Hrvatskih cesta.
U toku je i postavljanje tri metra visokog vjetrobrana koji će biti s obje strane, cijelom dužinom mosta.
- Također, u toku je postavljanje zaštitne prometne ograde, postavljanje opreme unutar rasponske konstrukcije mosta, kao što je odvodnja, elektroinstalacije i revizorske staze - naglašava Perić.