Pet dana prije svečanog spajanja Pelješkog mosta preostali su radovi na postavljanju posljednjeg segmenta čelične rasponske konstrukcije kako bi most bio spojen, piše "Jutarnji list".
Riječ je o posljednjem segmentu koji će biti postavljen nešto manje od tri godine otkad je kineska kompanija CBRC preuzela radove na mostu. Samo postavljanje posljednjeg segmenta mosta bit će u kasnim noćnim satima 28. jula nakon čega će se odmah pristupiti njegovu zavarivanju za preostalu konstrukciju mosta.
Jutarnji list je objavio najsvježije fotografije s gradilišta na kojima se vide spektakularni prizori mosta dugačkog 2.440 metara i jedna rupa dužine 54 metra u koju će za četiri dana biti uklopljen posljednji segment mosta.
Paralelno s pripremama za postavljanje posljednjeg segmenta na mostu se odvijaju i drugi radovi. Prema riječima inženjera Perića, na početku mosta s kopnene strane već su krenule pripreme za postavljanje hidroizolacije. No, ono što je još vidljivije to je prvih oko 800 metara sloja asfalta koji je kompanija "Strabag" postavila na pristupnoj cesti od Komarne, odnosno Jadranske magistrale prema mostu.
Od Jadranske magistrale do samoga mosta sagrađena je cesta u dužini od 2.100 metara, od čega je Strabagov dio oko 1.400 metara. Na tom je dijelu sagrađen čvor Duboka kojim će putnici ići prema Neumu ili prema mostu. I taj je čvor već asfaltiran. Oni koji se budu spuštali na most, prvo će naići na buduće odmorište Komarna koje će se tek početi graditi jer se u ovom trenutku na njemu još uvijek nalaze građevinski kontejneri.
Slike s gradilišta na kojima se vide spektakularni prizori mosta dugačkog 2.440 metara možete pogledati ovdje.