Ako se pristupne ceste Pelješkom mostu ne izgrade do 2023. godine, Hrvatska će morati vratiti novac Evropskoj uniji.
U Hrvatskoj se nadaju kako se takav crni scenarij neće dogoditi i da će se projekt mosta i pristupnih cesta zaokružiti u predviđenim rokovima, premda je teoretski moguć zbog brojnih žalbi u postupku javne nabave i odabira najpovoljnijeg izvođača radova, prenose hrvatski mediji.
Nakon svečanosti na gradilištu Pelješkog mosta i posjeta kineskog premijera Li Kekinga uslijedio je još jedan hladan tuš – žalba austrijskog "Strabaga" na odabir izvođača radova na dionici pristupne ceste Duboka – Sparagovići. Tako je dovršetak projekta Pelješkog mosta i pristupnih cesta postao još dalji i neizvjesniji jer će Kinezi izgraditi most puno prije pristupnih cesta.
Svjesni su toga i u Ministarstvu prometa RH i u ''Hrvatskim cestama'', koje su investitori Pelješkog mosta, ali su im ruke vezane Zakonom o javnoj nabavi, koji je usklađen sa zakonodavstvom Evropske unije.
Premda u ''Hrvatskim cestama'' ističu da je rok za dovršetak cijelog projekta – gradnje mosta i pristupnih cesta – 31. januar 2022., to očito neće biti tako zbog trenutnih i budućih žalbi u postupcima javnih nabavki.