TURIZAM

Pozitivni trendovi: U Sarajevu predstavljena turistička ponuda Crne Gore

Antenam.net

9.6.2018

U okviru promotivnih aktivnosti na tržištu Bosne i Hercegovine, nakon promocije u Banjoj Luci, u petak, 8. juna, turistička ponuda Crne Gore za ovu sezonu predstavljena je u Sarajevu, piše "Antenam.net".

Prijemu koji je organizirala Nacionalna turistička organizacija Crne Gore prisustvovali su predstavnici najpoznatijih elektronskih i štampanih medija s ovog područja (TV N1, BHRT, PINK, TVSA, Face TV, BH Radio 1, Radio Sarajevo, "Ladies IN" magazin, magazin "Start BiH", novinske agencije Fena, Srna, Onasa, medijska agencija VIP HD Production i dr.), veliki broj zvanica iz kulturnog i javnog života Sarajeva, kao i predstavnici tamošnjih turističkih agencija koje u svojim katalozima nude aranžmane za Crnu Goru.

Promocija je bila prilika da se predstavnici medija iz Bosne u Hercegovine koji su boravili u studijskoj posjeti ovoj destinaciji u periodu predsezone, upoznaju s konkretnim paket -aranžamanima u hotelskom i privatnom smještaju koji su u ponudi ove sezone.

Poseban akcenat je stavljen na promociju ponude zaleđa i sjevera Crne Gore, izletničke ture, tematske rute, panoramske puteve i ponudu aktivnog odmora.

Direktorica Nacionalne turističke organizacije Crne Gore Željka Radak Kukavičić, u svom obraćanju tokom svečane večere, istakla je da Crna Gora i ove godine ima puno toga da ponudi, od mora do planina, aktivnog odmora, zabave i blizu 300 kulturno zabavnih manifestacija. Radak Kukavičić je izrazila zadovoljstvo činjenicom da je Crna Gora jedna od omiljenih destinacija za turiste iz BiH kojih je u Crnoj Gori tokom prethodne godine evidentirano 184.000, 3,1 posto više u odnosu na 2016. godinu, a koji su ostvarili više od 1.083.000 noćenja, odnosno rast od 3,8 posto.

Pozitivni trendovi s ovog tržišta zabilježeni su i u prvom kvartalu ove godine, a imajući u vidu da gosti iz Bosne i Hercegovine dominantno dolaze u Crnu Goru tokom ljetnih mjeseci, značajnija posjeta se očekuje tokom jula i avgusta mjeseca.

Budući da je specifično za turiste iz regiona da odluku o izboru destinacije za odmor donose kasnije, pred samu turističku sezonu, promocija u Bosni i Hercegovini je imala za cilj da se gosti sa ovog tržišta dodatno pozovu da svoj odmor provedu u Crnoj Gori.

S obzirom na to da su predstavnici medija iskazali posebno interesiranje za aranžmane u periodu postsezone i novogodišnjih praznika, dogovoren je nastavak saradnje u narednom periodu u cilju promocije ovog dijela ponude.

Zajedno s Nacionalnom turističkom organizacijom Crne Gore, svoju ponudu, u Sarajevu su predstavile i lokalne turističke organizacije Bara, Budve, Herceg-Novog i Ulcinja, kao i strateški partneri crnogorskog turizma HG Budvanska rivijera, JP Morsko dobro i kompanija M:tel, piše "Antenam.net".

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.