REGION

U uskoj uličici u kojoj je Cetinski zgazio čovjeka ograničenje je 50 km/h, kako je to moguće?

Index.hr

4.11.2017

Pjevač Toni Cetinski jučer je u Pustoj ulici u Rovinju pregazio starijeg muškarca.  

Radi se o, treba to naglasiti još jednom jer je itekako važno za ovaj slučaj, izuzetno uskoj ulici. Nesreća se dogodila usred bijela dana, u 14 sati, a 62-godišnji muškarac kojeg je svojim Mercedesom pregazio popularni pjevač navodno je ležao na kolniku, piše Index.hr.

Još uvijek se ne zna u kakvom je stanju bio muškarac koji je navodno ležao na kolniku kad je na njega svojim Mercedesom naletio Cetinski, odnosno nije poznato je li bio živ, mrtav, pri svijesti ili bez svijesti. To će se, poručila je danas policija, utvrditi obdukcijom tijela stradalog muškarca.

Ono što jest poznato je da se Mercedes Tonija Cetinskog zaustavio na tijelu stradalog muškarca, a automobil su morali podići vatrogasci.

No, ono što posebno upada u oči je činjenica da ograničenje brzine u toj uličici iznosi čak 50 km/h. Radi se, po svemu sudeći, o generalnom ograničenju brzine koje vrijedi za sva naseljena mjesta, iako je savršeno jasno da se radi o tako uskoj ulici da bi vožnja brzinom od 50 km/h po njoj bila, blago rečeno, pogibeljna.

Tim povodom popričali smo s dr. Markom Ševrovićem sa zagrebačkog Fakulteta saobraćajnih nauka, koji se zgrozio kad je saznao da je u tako uskoj ulici ograničenje brzine čak 50 km/h.

"To ograničenje od 50 km/h je najgluplja stvar koja postoji. To ograničenje mora biti vezano uz širinu ceste. I u Zagrebu imate sličnih primjera, pa je tako ograničenje u velikom dijelu Zvonimirove ulice 40 km/h, a u okolnim uličicama ograničenje je 50 km/h, što je apsurdno. S druge strane, postoji nešto što se zove zona sigurnog saobraćaja, to vam je ona plava tabla s djecom, i to je onda zona u kojoj je dozvoljeno kretanje motornim vozilima, ali ne većom od brzine hoda pješaka, dakle 5 kilometara na sat. Takvom oznakom je trebalo regulirati i saobraćaj u ovoj uličici u Rovinju. Naravno da se u takvim uličicama ne može zabraniti saobraćanje zbog cijelog niza historijskih razloga, ljudi tamo i žive, ali to onda mora biti zona sigurnog prometa", rekao je Ševrović u razgovoru za Index.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.