Bosna i Hercegovina ubrzo bi mogla postati veliko gradilište.
Nakon jučerašnjih dogovora u Beogradu, ministar komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine Ismir Jusko (SBB) vraća se u Sarajevo s konkretiziranim planom aktivnosti na izgradnji dva kraka moderne saobraćajnice koja će Sarajevo povezivati s Beogradom. Turskim novcem, glavni gradovi nekad zaraćenih država povezuju se i duž tih cesta stvara se nova prilika za ekonomski uzlet.
Mogao je Jusko biti "popularan" da je u svom političkom bitisanju izabrao nacionalizam i patriotizam. Ali, tom političkom raku nije podlegao! Usmjerio se na razgovore, dijalog, marljivi rad i pošten pristup. I već ubire plodove...
Ministarstvo kojem je na čelu nije više izvor skandala, nerada i nemara, već primjer dobre organizacije.
Tim na čijem je čelu osigurao je najmanje 3,5 milijardi eura za velike infrastrukturne projekte.
Dok su neki od njegovih prethodnika u Ministarstvu sijali sjeme zla, Jusko je gradio timski rad, solidarnost i prijateljstvo i među svojim saradnicima. Sada taj tim ide pobjedničkim korakom.
Problema, naravno, ima. Ali, neuporedivo manje nego što ih je bilo.
Vlasti Turske odlučne su povezati Sarajevo i Beograd ne jednom, već s dvije moderne ceste. Jedna će ići preko Goražda i voditi do Novog Pazara. I taj dio puta, kroz Sandžak, finansira Turska. Drugi krak će preko Tuzle i Bijeljine povezati glavni grad BiH s prijestonicom Srbije.
Turska ne pokazuje naznake da bi mogla odustati. Imaju oni svoje interes za to što ulažu u ovaj region. I neka.
Kome god smeta, neka da bolju ponudu.
Jusko je nešto malo više od dvije godine na čelu Ministarstva prometa i komunikacija BiH. I uradio je mnogo više nego niz njegovih prethodnika.