Teslin sistem Autopilot nakon nesreće u kojoj je učestvovao električni automobil Model S, u kojoj su poginule tri osobe ponovo je pod istragom američkog regulatora za sigurnost.
POGINULE TRI OSOBE
Električni automobil je udario u ivičnjak te se "zabio" u građevinsku opremu
Teslin Model S. Ilustracija
Teslin sistem Autopilot nakon nesreće u kojoj je učestvovao električni automobil Model S, u kojoj su poginule tri osobe ponovo je pod istragom američkog regulatora za sigurnost.
Nacionalna administracija za sigurnost saobraćaja na autoputevima (NHTSA) provodi istragu koja obuhvata ukupno 30 incidenata povezanih s Teslinim Autopilotom, a posljednja se desila 12. maja u Njuport Biču. Električni automobil je udario u ivičnjak te se "zabio" u građevinsku opremu, a sva tri putnika su poginula. Također, povrijeđena su tri građevinska radnika koji su prevezeni u bolnicu, ali njihove povrede nisu opasne po život.
Tesla je jedan od nekoliko proizvođača automobila koji su na tržište plasirati Level 2 pomoćne sisteme za vozača koji su dizajnirani da pomognu u vožnji. Ovi sistemi su daleko od Levela 4 i 5 koji znače potpuno samovozeću tehnologiju, a iz Tesle jasno savjetuju vozačima da u svakom trenutku prate dešavanja na cesti te da drže ruke na upravljaču.
NHTSA je u avgustu prošle godine saopćila da otvara istragu o Autopilotu nakon 11 saobraćajnih nesreća od 2018. koje su uključivale i parkirana vozila hitne pomoći, a u kojim je poginula jedna te je povrijeđeno 17 osoba.
I NHTSA je kritikovan jer nije osigurao da proizvođači uključe korektne sigurnosne funkcije u svoja Level 2 autonomna vozila. Predsjednica Nacionalnog odbora za sigurnost transporta Dženifer Homedi (Jennifer Homendy) je rekla da je korištenje termina "full self-driving" za najnoviji sistem Autopilot "obmanjujuće i neodgovorno". Dodala je da je to definitivno obmanulo brojne ljude zbog čega su oni pogrešno koristili i zloupotrebljavali tehnologiju.
POPRIMA OBRISE
KO' DA SUTRA NE POSTOJI
NAVELI I GLAVNE RAZLOGE