Cijeli svijet je stao, samo onine kupovina cvjeta. Dok sve privredne grade bilježe strmoglav pad tokom pandemije koronavirusa, online kupovina bilježi nezadrživ rast, koji se kreće i do 200 posto.
ISTRAŽIVANJA
Dok sve privredne grade bilježe strmoglav pad tokom pandemije koronavirusa, online kupovina bilježi rast i do 200 posto
Cijeli svijet je stao, samo online kupovina cvjeta. Ilustracija
Cijeli svijet je stao, samo onine kupovina cvjeta. Dok sve privredne grade bilježe strmoglav pad tokom pandemije koronavirusa, online kupovina bilježi nezadrživ rast, koji se kreće i do 200 posto.
Ako postoji segment privrede koji će izaći još jači poslije vanrednog stanja, to je definitivno online kupovina. Pandemija je natjerala mnoge ljude da prvi put počnu da kupuju namirnice putem mreže, a taj trend će, prema mnogim procjenama, nepovratno promijeniti način kupovine i nakon normalizacije trenutnog stanja.
Kupovina knjiga, električnih uređaja i naručivanje gotove hrane putem aplikacija za dostavu bili su u ekspanziji i prije pojave krize zbog koronavirusa, ali od pojave pandemije sve više ljudi na isti način počinje da kupuje meso, voće, povrće i sve druge namirnice.
Tako je tokom prošle godine samo 4 posto namirnica u SAD kupljeno online, dok je od pojave koronavirusa online kupovina u drastičnom porastu, o čemu svjedoči i najnoviji podatak da su preuzimanja aplikacija za kupovinu namirnica putem interneta porasla u kratkom vremenskom periodu za čak 200 posto u odnosu na prošlu godinu.
Preuzimanja aplikacija za kupovinu namirnica putem interneta su porasla. Ilustracija
Još jedan uvjerljiv argument donosi "Bloomberg" u svom najnovijem izvještaju koji pokazuje da najbogatiji čovjek na planeti Džef Bezos (Jeff) postaje sve bogatiji upravo zbog pandemiji. Njegova kompanija "Amazon", jedan od najpoznatijih globalnih giganata koji se bavi online prodajom, privlači još više kupaca od početka godine.
Velika ekspanzija online kupovine vidljiva je čak i u slučaju velikih lanaca supermarketa, kao što su "Walmart", "Albertsons", "Stop & Shop", "Meijer", "Hy-Vee" i drugi, koji su se, zbog poteškoća s isporukama robe od proglašenja pandemije, opredijelili čak i za zapošljavanja novih radnika kako bi uspjeli da odgovore na što veći broj online narudžbi, koje su u konstantnom porastu.
Ovo pomjeranje kupovine na online prodavnice može zauvijek da promijeni industriju supermarketa, navode mnogi stručnjaci u svojim predviđanjima. Ako kupci globalno prihvate online kupovinu namirnica, to će ugroziti male i srednje lance prodavnica, jer oni nemaju dovoljno kapitala da ulože u gradnju infrastrukture za isporuku robe.
BRUTALNO GA IZVRIJEĐAO
SVE SE DESILO U SRIJEDU