U februaru je prodaja u kafeterijama koje su otvorene najmanje 13 mjeseci, opala za 78 posto u odnosu na prethodnu godinu zbog privremenog zatvaranja te zbog smanjenog broja radnih sati, naveli su glavni izvršni direktor Kevin Džonson i finansijski direktor Patrik Grismer.
Prije širenja koronavirusa, kompanija je očekivala da će u radnjama koje su otvorene najmanje 13 mjeseci, prodaja skočiti za tri posto. Sada očekuju pad od 50 posto i između 400 i 450 miliona dolara manje prihoda u Kini u odnosu na očekivanja. Također, može se očekivati i odgađanje otvorenja nekih kafeterija, prenosi CNN.
U februaru je "Starbucks" zatvorio skoro 80 posto svojih kafeterija u Kini. Većina je od tada ponovo otvorena pa sada 90 posto kafeterija "Starbucks" u Kini ponovo radi.
Ali, situacija je daleko od idealne. "Starbucks" i dalje mora da smanji broj radnih sati i da smanji broj mjesta za sjedenje u kafeterijama kako bi posjetioci, zbog virusa, mogli da sjede na dovoljnoj udaljenosti.
Iz kompanije očekuju da u narednom periodu 95 posto kafeterija bude ponovo otvoreno, ali uz ograničenu uslugu.