BIZNIS

U posjeti kompaniji "Bosnaplod": Koriste sve domaće, od sirovine do ambalaže

”Kulin” sokovi i džemovi već su postali brend

Ml. D.

6.2.2018

Sve količine višnje i jagode spremni smo da otkupimo, kaže Benjamin Vuković, direktor društva “Bosnaplod” u Brčkom. Samo ta izjava pokazuje koliko ova kompanija može da proizvede sokova i džemova, i to već prepoznatljivog brenda “Kulin”.

“Bosnaplod” se, inače, uzgojem i preradom voća bavi od 1948. godine. Nakon što ju je preuzeo “Zeraa Agriculture Investment” Sarajevo te zahvaljujući značajnim ulaganjima u infrastrukturu i proizvodne kapacitete, kompanija je u jesen 2017. na bh. tržište lansirala liniju sokova i džemova “Kulin”, domaći i prirodni okusi bez šećera i umjetnih zaslađivača.

Sa 100 posto voća, sokovi “Kulin” proizvode se od jagode, narandže, breskve, jabuke i višnje. Džemovi dolaze u pakovanju od 440 grama i nekoliko prekrasnih okusa, poput šipurka, malina, jagode i višnje. Ljubitelje vrhunskih užitaka posebno će oduševiti “Kulin” džem od narandže.

Niskokalorični “Kulin” džemovi napravljeni su 100 posto od voća i sa smanjenim udjelom šećera. U teglicama od 250 grama krije se pet odličnih okusa, i to jagoda, malina, višnja, narandža, dok je džem od šljive bez šećera.

- Reakcije kupaca su veoma pozitivne, čak i mnogo bolje nego što smo očekivali. Zajedničkim snagama našoj kompaniji možemo vratiti stari sjaj i titulu najvećeg proizvođača i prerađivača voća u regionu - naglasio je Vuković.

Koristeći domaće resurse, poput osnovnih sirovina i ambalaže te zapošljavajući domaću radnu snagu, “Bosnaplod” direktno pomaže rast domaće poljoprivrede i razvoj malih porodičnih kompanija, a proizvodi “Kulin” mogu se ponosno nazvati 100 posto domaćim proizvodom. Kompanija sarađuje s više od 2.000 bh. dobavljača, a u 2017. otkupljeno je 4.000 tona domaćeg voća. “Bosnaplod” posjeduje i vlastite plantaže od 140 hektara, na kojima uzgaja voće.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.