IMA LI KRAJA

Građani mjesecima čekaju na dostojanstven prijevoz: Tramvajska pruga gradi se skoro dvije godine

Ovo je veliki dan za Sarajevo, jer se nakon više od 60 godina prvi put kompletna pruga Marindvor–Ilidža obnavlja, izjavio je Šteta prije dvije godine

Rekonstrukcija tramvajske pruge i dalje traje. N. Šaljić / Avaz

15.5.2023

Radovi na rekonstrukciji tramvajske pruge u Sarajevu počeli su 26. avgusta prošle godine, a izgleda da im se još ne nazire kraj. Rokovi su već odavno probijeni, a građani se svakodnevno muče prilikom korištenja javnog prijevoza s obzirom na svakodnevne gužve i presjedanja. U Sarajevu tramvaji rade na relaciji Ilidža – Čengić-Vila, gdje potom nastaje metež prilikom presjedanja.

Inače, rekonstrukcija tramvajske pruge je jedan od najznačajnijih projekata, a koji se realizira nakon više od 60 godina.

Višemilionski ugovor

Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta je još 11. juna 2021. godine potpisao ugovor s konzorcijem dvije firme iz Kine – „China Shandong International Economic&Technical Cooperation Group Ltd.“ i „China Railway No.10 Enginerring Group“, koje rade na rekonstrukciji tramvajske pruge u Sarajevu.

Ukupna vrijednost ugovora iznosi 20,4 miliona eura (oko 40 miliona KM).

Kako je istaknuto nakon potpisivanja ugovora, projekt rekonstrukcije pruge, ukupne dužine 21,4 kilometra, podijeljen je na šest funkcionalnih cjelina i njime je predviđena rekonstrukcija pruge od Marindvora do Ilidže.

- Ovo je veliki dan za Sarajevo, jer se nakon više od 60 godina prvi put kompletna pruga Marindvor – Ilidža obnavlja. Današnje potpisivanje ovog važnog ugovora dokaz je da nastavljamo ispunjavati obećanja koja smo dali i da ćemo kontinuirano raditi u interesu svih građana na stvarnom poboljšanju javnog gradskog prijevoza - rekao je tada ministar Šteta i dodao da će izvođač radova u posao biti uveden najdalje 28 dana od dana potpisa ugovora.

Sredstva za obnovu

Firme koje rade na rekonstrukciji sarajevske pruge su do sada bile angažirane na velikim projektima širom svijeta i obje imaju značajan broj referenci kada je riječ o izgradnji zahtjevnih željezničkih projekata.

Sredstva za realizaciju projekta obnove pruge osigurana su putem zajma kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), prema čijim pravilima se vršila procedura izbora izvođača radova.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.