"Dm" Bosne i Hercegovine sazvao je konferenciju za medije povodom jubilarne, 15. godine poslovanja u našoj državi, koju je obilježio, između ostalog, rast od 13,71 posto što znači ostvaren godišnji promet od blizu 227 miliona KM.
DRUŽENJE S MEDIJIMA
JUBILEJ
Osim ulaganja u proširenje asortimana proizvoda iz BiH, dm je radio i na proširenju asortimana održivih proizvoda
Proslavili 15 godina poslovanja. Avaz
"Dm" Bosne i Hercegovine sazvao je konferenciju za medije povodom jubilarne, 15. godine poslovanja u našoj državi, koju je obilježio, između ostalog, rast od 13,71 posto što znači ostvaren godišnji promet od blizu 227 miliona KM.
U toku 15. poslovne godine, osim kontinuirano dobrih poslovnih rezultata, obilježile su i sadržajne jubilarne aktivnosti za kupce, poslovne partnere, zajednicu i zaposlenike, saopćeno je na godišnjoj konferenciji za medije ove kompanije, održanoj 11. novembra u Sarajevu.
- Kontinuiran poslovni rast tokom godina omogućio nam je ulaganja u svim segmentima poslovanja. Tako je u protekloj poslovnoj godini investirano 7,8 miliona KM u centralu, distribucijski centar te preuređenja postojećih i otvorenja novih dm prodavnica čija je mreža narasla na 80 u cijeloj BiH. Osim toga ulagali smo i u proslavu jubileja, širenje asortimana, edukacije i zdravlje zaposlenika. Djelovali smo u pravcu unapređenja kvaliteta života cjelokupne zajednice u kojoj poslujemo kroz društveno odgovorne kampanje – istaknuo je Damir Šlosel, direktor "dm-a" BiH.
Na osnovu dobrih poslovnih rezultata dm je i ove godine dobitnik priznanja "100 najvećih" kao prvoplasirani po ostvarenom prihodu u djelatnosti "Trgovina na malo kozmetičkim i toaletnim proizvodima u specijaliziranim prodavnicama". Uspješno poslovanje kompanija dm zahvaljuje i svojoj filozofiji, gdje važnu ulogu ima održivost koja prožima sve sfere poslovanja od ekonomske, ekološke, društvene do kulturološke.
Šlosel: U protekloj poslovnoj godini investirano 7,8 miliona KM. Avaz
Držeći se poslovnog načela "čovjek na prvom mjestu" u proteklih 15 godina "dm" se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija u BiH koja kupcima nudi više od 15.500 proizvoda. Proslavljajući ovaj važan jubilej kupcima je, kroz različite aktivnosti realizovane samostalno i u saradnji sa partnerima, podijeljeno 82.000 jubilarnih poklona, ukupne vrijednosti blizu 300.000 KM.
- Prva realizovana društveno odgovorna kampanja bila je "Giving Friday" kada na dan koji je širom svijeta poznat kao Black Friday iznos od 5 posto ukupnog dnevnog prometa "dm" izdvaja za podršku radu narodnih kuhinja. Prošle godine ovom donacijom osigurano je 8.150 obroka u 25 mjesta širom BiH – izjavila je Kristina Ćosić, voditeljica Logistike "dm-a".
Organizacijom dm Ženske utrke umjesto centralnog eventa pozvane su trkačice iz cijele BiH da sudjeluju kada i gdje žele. Od uplata kotizacija za sudjelovanje donirano je više od 17.000 KM sportskim udruženjima i klubovima za djecu i mlade, njih 13, također u cijeloj BiH.
- Kruna svih jubilarnih društveno odgovornih aktivnosti bila je kampanja "ZAJEDNO za bolje sutra" kroz koju je pružena podrška bh. proizvođačima. U društveno odgovorne kampanje podrške razvoju zajednice i unapređenju životnih uslova u protekloj poslovnoj godini uloženo je 416.300 KM – dodala je Kristina Ćosić.
Isaković: U proizvodnji ambalaže koristimo materijale sa većim stepenom mogućnosti recikliranja. Avaz
Razvoj asortimana u korist domaćih proizvođača i održivih proizvoda Upravo je društveno odgovorna kampanja "ZAJEDNO za bolje sutra" ponudu "dm-a" obogatila za dodatnih 15 bh. proizvođača i njihova 44 proizvoda. Uz mjesto na policama 80 "dm" prodavnica, odabrani domaći proizvođači dobili su i stručno savjetovanje te mentoring kada je u pitanju uvrštavanje proizvoda u trgovački lanac, kao i savjetovanje kod redizajna ambalaže i potpunu marketinšku podršku. Ovom kampanjom, kao i redovnim proširenjem ponude domaćih proizvoda, u asortimanu "dm-a" je njihova zastupljenost porasla na pet posto.
Osim ulaganja u proširenje asortimana proizvoda iz BiH, "dm" je radio i na proširenju asortimana održivih proizvoda. Ovdje su istaknuti proizvodi "dm" marki čija je ambalaža sada sa većim udjelom materijala pogodnog za reciklažu.
- To znači da u proizvodnji ambalaže koristimo materijale sa većim stepenom mogućnosti recikliranja, kod pojedinih ambalaža smo uspjeli reducirati udio plastike do 30 posto, a kod pojedinih proizvoda plastika je zamijenjena kartonom. U razvoju održivih proizvoda ove godine smo išli korak dalje te smo uveli novu liniju proizvoda tj. submarku Pro Climate koja je klimatski i ekološki neutralna. To znači da se učinci na klimu i okoliš tokom proizvodnje, transporta i potrošnje održavaju što je moguće manjim, dok se neizbježni učinci poput proizvodnje ugljen-dioksida, nadoknađuju, npr. kroz projekte pošumljavanja – pojasnila je Admira Isaković, voditeljica Nabave i Marketinga "dm-a".
Sudjelovanje u ostvarenju zajedničkih ciljeva, znači i sudjelovanje u benefitima ostvarenih postignuća. Stoga su svi dm zaposlenici povodom 15. jubileja primili jubilarnu nagradu u iznosu plate, a shodno godinama provedenim u "dm-u". Ukupan iznos nagrada iznosio je 400.000 KM. Osim toga, ulaganja su se nastavila i u domenu edukacija, stručnog usavršavanja te unapređenja fizičkog i mentalnog zdravlja.
Odnos prema zaposlenicima kompaniji "dm" donio je još jedno priznanje "Najpoželjniji poslodavac". Prema mišljenju bh. javnosti iskazanom u istraživanju portala mojposao.ba objavljenom u januaru ove godine, dm je proglašen najpoželjnijim poslodavcem prema podacima istraživanja provedenog 2020. prije početka pandemije koronavirusa, kao i prema istraživanju provedenom krajem iste godine.
Prema riječima direktora "dm-a" Damira Šlosela, i u narednoj poslovnoj godini nastavit će se ulaganja u svim segmentima poslovanja. Planirano je više od 80 novih radnih mjesta, proširenje mreže poslovnica za još pet novih kao i proširenje distribucijskog centra koji ove godine slavi 10 godina postojanja. Posebna ulaganja najavljena su u domenu usluga i jačanja lojalnosti i veze s kupcima. Ukupno se radi o iznosu od 10,5 miliona KM.
ATRAKTIVNA SPLIĆANKA
IZAZVALO KOLAPS