Radovi na izgradnji kolosalnog mosta Počitelj izvode se punom parom.
Stubovi ovog mosta, najvećeg na koridoru 5C svakim danom se sve više uzdižu ka nebu, a od njih šest preostalo je uraditi još jedan u neposrednoj blizini željezničke pruge.
Kako smo danas saznali na licu mjesta, pripremne aktivnosti na izgradnji tog stuba su otpočele, dok se onaj kod tunela, na izlazu iz mjesta ševaš Njive, na magistralnoj cesti M-17, za samo mjesec uveliko izdigao iznad zemlje.
Visina stuba kod tunela je 88 metara, a posljednjeg 66 metara. Najviši stub je visok 97 metara, jedan ima visinu od 92 metra, a preostala dva po 91 metar.
No, kako nam je objasnio Ismet Hajduk, glavni inžinjer za mostove i objekte italijanske kompanije IRD Engineering, koja vrši nadzor nad cijelom dionicom autoceste Počitelj-Zvirovići, na svaki stub se postavlja po osam metara rasponske konstrukcije te će u konačnici stub od 97 metara dostići visinu od 105 metara.
Upravo, ovih dana se otpočelo s montiranjem rasponske konstrukcije, baznih segmenata i tzv.krletki na tri stuba u sredini mosta, koji će se potom početi povezivati.
Izgradnja mosta otpočela je prije nešto više od godinu i proteže se u dužini od 970 metara. Uz stubove, otpočeli su radovi i na izgradnji drugog upornjaka mosta.
Uz ovaj arhitektonski gigant na dionici autoceste Počitelj- Zvirovići u dužini od 11 kilometara, a koja će u konačnici biti poveznica sa Graničnim prijelazom Bijača i grade se još tri mosta, dva tunela, od kojih je jedan umjetni ili tzv.lažni, jedan naputnjak, pet potputnjaka i naplatne kućice.
Izgradnja dionice Počitelj-Zvirovići finansira se iz sredstava osiguranih u okvir zajma sklopljenog sa Evropskom investicijskom bankom (EIB) u visini od 100 miliona eura i bespovratnim sredstvima Evropske unije u visini od pet miliona eura.